نامزد دوم اصلاح‌طلبان «غضنفر»‌ است!/ خودتو به در و دیوار نزن کسی تحویلت نمی گیره

فعالیت مرموزانه انجمن حجتیه / انتقادات محصولی علیه دولت/ ۱۵۰ عضو اپوزیسیون نفوذی جمهوری اسلامی هستند و… از مهمترین اخبار ویژه روزنامه های چهارشنبه است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگارن،  اخبار ویژه روزنامه ها امروز چهارشنبه را در اینجا می توانید بخوانید:

 

روزنامه کیهان :

خودتو به در و دیوار نزن کسی تحویلت نمی گیره

همکار خارج نشین نشریات زنجیره ای از «محمد-ن» خواست به جای خودشیفتگی و کلاهبرداری های ناشیانه، اندکی ذکاوت به خرج دهد یا به کشتی تایتانیک اپوزیسیون در خارج کشور بپیوندد.

«محمد-ن» پس از چند سال لفت و لیس در برخی پروژه های سینمایی و تبلیغاتی به خاطر جاه طلبی های ناکام به صف حامیان فتنه سبز پیوست و حتی دست بوس دست اندرکاران فرتوت برخی گروهک ها شد. نامبرده مدت هاست با جنجال و نامه پراکنی شدیداً تلاش می کند براساس پلتیک «عیسی را بگیر»، بازداشت شود و آن را برای آن طرف آبی ها فاکتور کند. وی پس از این که از هتاکی های متعدد و نامه های سر و ته گشاده نتیجه نگرفت، اخیراً مدعی شده که یک فرمانده اخراجی سپاه به او نزدیک شده و لبخندی زده که از آن غم می باریده و نامه ای در جیب وی گذاشته و بعد در میان جمعیت گم شده و نامش هم معلوم نیست(!!)

در واکنش به در و دیوار زدن های آقای «ن»، داریوش سجادی از نامبرده خواست «آی کیو»ی بیشتری به خرج دهد. سجادی می نویسد: آقای [ن] نامه منسوب به فرمانده اخراجی ناشناس که در مجلس و یا ظرافت در جیب شما گذاشت و بدون هیچ صحبتی شما را ترک کرد، مطالعه شد. سال ۷۰ در تهران، یکی از اصحاب مطبوعات مجوز هفته نامه ای سیاسی- اجتماعی را از ارشاد اخذ کرده بود و یک شماره نیز منتشر کرد اما اقبالی نزد مخاطب پیدا نکرد. مدیر مسئول آن نشریه با توجه به شناخت قبلی که از سبک روزنامه نگاری بنده داشت از اینجانب دعوت به همکاری کرد مشروط بر آنکه با نوشتن در نشریه اش اسباب شهرت آن مطبوعه را فراهم کنم. از شما چه پنهان بنده نیز پذیرفتم و به سبک «خرمگس» در رمان معروف «اتل لیلیان وینچ» در دو شماره بعدی در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی بین خود و یک خواننده فرضی که آن نیز خودم بودم (البته در قفای مخاطب) یک جدال و کارزار قلمی به راه انداختم که دست بر قضا بشدت هم مورد استقبال مخاطبان آن نشریه واقع شد اما ظاهراً چاشنی بحث را اور دوز (Over dose)!!! کرده بودم چرا که هر چند چنان سبک و راهکاری اسباب اشتهار نشریه را مطابق قولی که به مدیر مسئول داده بودم، فراهم کرد اما هم زمان اسباب توقیف نشریه نیز تمهید شد!!

وی ادامه داد: علی ایحال این را گفتم تا خدمت تان معروض دارم نامه منسوب تان به فرمانده اخراجی سپاه بسیار ناشیانه و نابلدانه تحریر شده بود و آن «سپاهی قهرمان» تصنعی و شبیه شما بود. کاش برای چنین نگارش هائی ذکاوت و آی کیوی بیشتری خرج می کردید.

این همکار نشریات زنجیره ای می نویسد: این که یک فرمانده ارشد اخراجی سپاه بدون ذکر نام به شما نامه بنویسد و برخلاف توقع هیچ افشاگری و اطلاع جدیدی از «بقول شما دزدی ها و چپاول ها و جنایات سپاه» ندهد جز همان کلیاتی که جنابعالی بارها در نامه های سریالی تان به آنها اشاره کرده اید و طرفه آنکه وقتی هم می خواهد رفرنس بدهد از همه منابع مختلف تنها رفرنس دهنده به همان نامه های گذشته جنابعالی و اتهامات کلی و منتسبه تان به سپاه می شود! با عرض پوزش چنین اعمال و رفتاری در روان شناسی مدرن مؤید فکت در نوعی روان پریشی است!

سجادی اضافه کرد: ظاهراً جنابعالی در رودربایستی وعده ای که به مخاطب دادید مبنی بر «پودر شدن محتمل تان توسط سپاه بعد از انتخابات مجلس در زمستان سال گذشته»! اینک خود را در تنگنائی اخلاقی می بینید.

سجادی در پایان نوشت: بنده به سهم خودم عاجزانه از مسئولین قوه قضائیه درخواست رفع ممنوع الخروجی شما را دارم و شخصاً نیز متعهد می شوم معادل تمامی امکانات تکنولوژیک فیلم برداری های شما که توسط قوه قضائیه ضبط شده را بلکه با کیفیت هائی بمراتب بهتر بدون هیچ هزینه یا توقعی در اختیارتان قرار دهم تنها مشروط بر آنکه شما نیز به ایالات متحده و نزد اینجانب تشریف بیاورید! جناب [ن]! جای شما اینجاست. مطمئن باشید تایتانیک مخالفان جمهوری اسلامی در خارج از کشور برای شما نیز جا دارد.

۱۵۰ عضو اپوزیسیون نفوذی جمهوری اسلامی هستند

هماهنگ کننده نشست هفته گذشته شماری از وابستگان به گروهک های ضدانقلاب در بروکسل اعلام کرد حداقل ۱۵۰ نفر از کسانی که به عنوان اپوزیسیون شناخته می شوند در واقع نفوذی جمهوری اسلامی هستند.

جواد خادم در دولت مستعجل شاپور بختیار وزیر مسکن بود. وی با فرار بختیار از کشور و ارتباط گیری وی با سازمان سیا و گروهی از ژنرال های فراری جهت انجام کودتا، به این طیف پیوست و مسئول هماهنگی کودتای نظامی نوژه (۱۹ تیر ۵۹) شد. با این حال نقشه کودتا توسط یکی از نظامیان شرافتمند لو رفت و شبکه آن بازداشت گردید. برخی از عناصر بازداشت شده اعدام شدند. خادم می گوید ۲۸۰ نفر در آن اقدام ناکام کشته شدند.

خادم که با سلطنت طلبانی چون رضا ربع پهلوی و شهریار آهی در تماس است، میربانی جلسه هفته گذشته برخی از عناصر گروهکی را در بروکسل به عهده داشت و هزینه آن را نیز متقبل شده بود. مهتدی رئیس گروهک تروریستی کومله، باقرزاده عنصر به ظاهر جدا شده سازمان تروریستی منافقین و شماری از عناصر شبه اصلاح طلب و چپ مارکسیست از جمله مهمانان محفل بروکسل بودند.

خادم در مصاحبه با صدای آمریکا تاکید کرد من هماهنگ کننده کودتای نوژه بودم اما اینکه مامور سیا بوده که در خبر کیهان آمده را تکذیب نمود. وی گفت: شاید آن کسی که چنین تیتری در کیهان زده اطلاعاتش از من بیشتر بوده است.

وی افزود: مسئول هماهنگی کودتای نوژه بودم که بنا داشت تا رژیم جمهوری اسلامی براندازی شود و من طبق دستور بختیار این ماموریت را به عهده گرفتم و تا آنجا که توانستم به نحو احسن انجامش دادم و اگر هم موفق نشد دلایل مختلفی داشت.

این سلطنت طلب ورشکسته افزود: من از این کودتا هیچ اظهار پشیمانی نمی کنم کار بسیار خوبی بود: البته ۲۸۰ نفر از جمله پدر خود من هم در این جریان جان خود را از دست دادند که تنها از این نظر اظهار تاسف می کنم.

وی در زمینه هزینه های نشست بروکسل گفت: متاسفانه دو نفر از کسانی هم که کمک مالی کرده بودند تجاری هستند که بین ایران و لندن یا پاریس مسافرت می کنند و هنوز در ایران خانه دارند. آنها می خواستند در کنفرانس شرکت کنند ولی به محض این که حسین شریعتمداری مطلبی در کیهان برای من نوشت دیدند این که شریعتمداری اسم آنها را در روزنامه بگذارد و فردا روز که به ایران می رویم دستگیر و راهی زندان شوند اصلا کار درستی نیست و نیامدند.

وی گفت: آنها می خواهند مرتب به اپوزیسیون در خارج ضربه بزنند چون از نظر تشکیلاتی اپوزیسیونی در داخل وجود ندارد.

این کودتاچی ناکام همچنین در گفت وگو با رادیو فرانسه گفته است: جمهوری اسلامی در میان اپوزیسیون خارج از ایران نفوذ کرده و یک فهرست ۱۵۰ نفری از این نفوذی ها در میان اپوزیسیون خارج از کشور وجود دارد.

وی توضیح بیشتری درباره هویت این ۱۵۰ نفر ارائه نکرد. او گفت: تنها جایی که می توان با جمهوری اسلامی مبارزه کرد، خارج از مرزهای ایران است.

رادیو فرانسه پس از گفت وگو با این سلطنت طلب، از قول فردی به نام شروین نکویی عنوان کرد: خطری که نشست بروکسل را تهدید می کند همان خطری است که جنبش سبز را تهدید می کند. اصلاح طلب های سیاست بازی که سوار جنبش شدند باعث رکود آن شدند. خطری هم که اینجا وجود دارد این است که دوستانی که ۳۴ سال با هویت تبعیدی دور از ایران زندگی کردند، جنبش دموکراسی خواهی شوند.

نکویی گفته است: فهرست نام شرکت کنندگان جلسه بروکسل مرا نگران می کند.

یادآور می شود در محفل بروکسل از جمله شهریار آهی، حسن شریعتمداری، علیرضا نوری زاده، محسن سازگارا، مجتبی واحدی، هوشنگ اسدی، نوشابه امیری و مهرانگیزکار حضور داشتند.

ارکستر سمفونی اپوزیسیون را نفوذی های رژیم رهبری می کنند

«هر گروهی در ارکستر اپوزیسیون ساز خود را می زند و تنها ارکستری که هماهنگ می نوازد و ارکستر اپوزیسیون را به هم می زند، جمهوری اسلامی است.»

این مطلب را شبکه اینترنتی بالاترین از قول یکی از عناصر ضد انقلاب به نام «بهمن- ز» نوشته است. این شبکه خاطرنشان کرد: گروه های جدیدی بوجود آمده اند که خود را در ارکستر سمفونی اپوزیسیون جا داده اما تک نواز هستند و فقط ساز خود را می زنند و با کوچک ترین اختلافی ساز خود را به گونه دیگری کوک می کنند. در این گروه شوق رهبری و نمایش هنر فردی موج می زند. حسن شریعتمداری، محسن سازگارا و آهی از این گروهند.

بالاترین نوشت: این گروه فقط دنبال بهانه اند و بعضی مثل نیک آهنگ کوثر منتظر پول نقدی که به حساب بانکی شان می رسد.

نویسنده معتقد است: باید شوربختانه قبول کرد تنها ارکستری که هماهنگ می نوازد و ناهماهنگی در ارکستر سمفونی اپوزیسیون به وجود می آورد، جمهوری اسلامی است که در اپوزیسیون هم رخنه کرده است. مخاطبان اپوزیسیون و شنوندگان حرف آنها هر روز کمتر می شوند و این جمهوری اسلامی را به هدف خود که از بین بردن آخرین صفوف اپوزیسیون می باشد نزدیک تر می کند.

معرفی و مرزبندی با تندروها آزمون صدق و کذب اصلاح طلبی

وزیر صنایع و معادن دولت اصلاحات خواستار شرکت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری شد و گفت این بار افراد رده دوم اصلاحات برای کاندیداتوری مطرح می شوند.

اسحاق جهانگیری در مصاحبه با هفته نامه آسمان درباره نامزدی احتمالی اش گفت: بالاخره وقتی اسم افراد مطرح می شود، نمی توان گفت که اصلا فکر نکردم. ولی هنوز به تصمیم نرسیده ایم. چون ما عضوی از یک جریان به نام جریان اصلاح طلبان هستیم. پس مستقلا نمی توانیم اقدام کنیم.

اصلاح طلبان بزرگانی دارند. احترام و نظر آنها لازم است. بالاخره اتفاقاتی در کشورمان برای اصلاح طلبان رخ داد و اکنون پرسش مهم این است که اصلا در انتخابات باید شرکت کرد یا نباید شرکت کرد؟ اگر قرار است شرکت کنیم، ساز و کارمان چه باید باشد؟

وی گفت: به نظر من اصلاح طلبان باید این بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. بالاخره یک جریان سیاسی وقتی می خواهد در درون نظام فعالیت کند و کلیات نظام را قبول دارد و می بیند که در درون نظام اتفاقاتی رخ داده که نیازمند یک اصلاحات جدی است، باید برای شرکت در انتخابات عزم خودش را به رخ بکشد.

وی اضافه کرد: اصلاح طلبان پیکره ای از نظام هستند اما در این میان افراد دیگری به میدان آمدند و مواضعی اتخاذ کردند که مواضعشان، به هیچ دلیلی ربطی با مواضع اصلاح طلبان نداشت و هزینه های سنگینی را بر ما متحمل کردند. اینها اصلاح طلب نبودند. حرفشان، حرف ما نبود. اما لباس اصلاح طلبی بر تن کردند. تندروهای جناح اصولگرا نیز به عمد آنها را اصلاح طلب نامید تا به خواسته های خودش برسد. اصلاح طلبان باید می آمدند و می گفتند که این افراد اصلاح طلب نیستند و در هیچ گروهی نیز نبودند و هیچ کار اصلاح طلبانه ای نیز نکرده اند.

جهانگیری به سیاق سایر هم طیف های خود حاضر نشد صریحا از این افراد و جریان ها که مدعی است اصلاح طلب نبودند اسم ببرد حال آن که توقع منطقی این است که مدعیان اصلاح طلبی در صورت داشتن صداقت، آن تندروهایی را که «لباس اصلاح طلبی بر تن کردند و هزینه های سنگینی را تحمیل کردند» به طور مشخص معرفی و با آنها اعلام مرزبندی کنند. از سوی دیگر روشن است که تندروهای یاد شده از ارکان احزاب و گروه هایی نظیر حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) و کارگزاران و مجمع روحانیون بودند و نمی توان گفت که بانیان فتنه های دوره اصلاحات و فتنه سبز، « در هیچ گروهی نبودند».

وی در ادامه این مصاحبه گفت: اتفاق دیگری که در این انتخابات رخ می دهد، این است که افرادی که برای کاندیداتوری مطرح شده یا می شوند، افراد رده دوم اصلاحات هستند. در دفعات قبل، افراد نسل اول اصلاحات مانند آقایان هاشمی، مهندس موسوی، خاتمی و کروبی مطرح بودند. این بار از افراد نسل اول اصلاحات کسی کاندیدا نمی شود. پس در آن دوره ها، احزاب سریع تصمیم گیری می کردند ولی برای انتخابات ریاست جمهوری جدید، اگر نسل اول به صحنه نیاید، نسل دوم به صحنه می آید. نسل دوم افراد وسیع تری دارد.

جهانگیری در ادامه گفت: آقای هاشمی رفسنجانی که ملاقات های منظمی با مقام معظم رهبری دارند؛ می گفتند که رهبری نه تنها با آمدن اصلاح طلبان به انتخابات مخالفتی ندارند، حتی اگر اکثریت مجلس را هم بگیرند مشکلی نیست؛ ولی وقتی این مطلب به اصلاح طلبان رسید نزدیک ایام ثبت نام بود امکان گفت وگو و تصمیم گیری برای اصلاح طلبان نبود.

وی این را هم گفته که «هیچ کدام از اعضای خانواده موافق نامزدی من نیستند و فکر می کنند ممکن است اتفاق خوبی برایم پیش نیاید.

خاطر نشان می شود ۷۰۰ نفر از اصلاح طلبان نامزد انتخابات مجلس بودند اما اغلب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کرده بود در انتخابات شرکت نمی کند. بنابراین اصلاح طلبان مجاز به حضور در انتخابات هستند مشروط بر آن که تکلیف آنها با فتنه گران و ساختارشکنان کاملا مشخص شده باشد ضمن اینکه نقش آفرینان در فتنه باید اعلام توبه از خطا و خیانت خود کنند و البته این امر موجب صلاحیت آنها برای نامزدی نمی شود.

روزنامه وطن امروز:

ضد‌انقلاب در نشست بروکسل دنبال چه بود؟

همزمان با تهدید نظامی و تشدید تحریم‌های نفتی غرب علیه ایران‌، گروهک‌های ضد‌انقلاب نیز فعالیت‌های خود را با هدف رسیدن به اتحاد آغاز کرده‌اند؛ موضوعی که به وضوح در دومین نشست «پیشبرد اتحاد برای دموکراسی در ایران» که در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه در شهر بروکسل پایتخت بلژیک برگزار شده بود، مشاهده می‌شد. به گزارش «ندای انقلاب»، اما آنچه توجه به این نشست را مهم‌تر از گذشته می‌کند، ناکامی شرکت‌کنندگان در آن برای دستیابی به توافقی حتی کوتاه‌مدت است، به نحوی که برخی شرکت‌کنندگان این نشست در اظهار‌نظرهای خود از ناتوانی «اپوزیسیون ایرانی برای دور هم جمع شدن» سخن گفته‌اند و عده‌ای دیگر «اختلافات بنیادین در راهکارهای تحقق دموکراسی در ایران» را عامل انشقاق و دوری جریانات اپوزیسیون معرفی کرده‌اند.

هر چند این مواضع پیش از این در نشست بهمن‌ماه سال گذشته استکهلم نیز مطرح شده بود اما تکرار آن در نشست بروکسل حکایت از ضعف ساختاری اپوزیسیون برای رسیدن به اتحاد دارد. به گونه‌ای که بیانیه پایانی نشست با ۵۴ امضا از میان ۷۰ میهمان دعوت شده به نشست به امضا رسید.

یکی دیگر از دلایل شکست جریانات اپوزیسیون خارج‌نشین در نشست استکهلم و بروکسل فضای بی‌اعتمادی حاکم در میان شرکت‌کنندگان است، طوری‌که جواد خادم از اعضای برگزار‌کننده این نشست می‌گوید «یک فهرست ۱۵۰ نفری از نفوذی‌های جمهوری اسلامی در میان اپوزیسیون خارج از کشور وجود دارد». دلیل دیگر شکست جریانات اپوزیسیون عدم پذیرش رهبری یک فرد است به گونه‌ای که یکی از برگزار‌کنندگان این نشست می‌گوید «این گروه رهبری مشخصی ندارد». مشکل دیگر اپوزیسیون خارج از کشور فقر استراتژی است، طوری‌که گیسو جهانگیری از اعضای حاضر در نشست بروکسل درباره آن می‌گوید «ما آلترناتیوی برای چرخاندن یک دولت جدید در ایران نداریم».

دلیل دیگر ناکامی ضد‌انقلاب خارج‌نشین در رسیدن به اتحادی کوتاه‌مدت، نگاه منفعت‌طلبانه اعضای این جریان به جیب ایرانیان خارج از کشور است. به عنوان مثال شروین نکویی از دیگر اعضای حاضر در نشست بروکسل می‌گوید «حسن چنین کنفرانس‌هایی استفاده از حمایت‌های مادی ایرانیان ساکن خارج از کشور است».

روزنامه تهران امروز:

« مه آفرید ۲ » کیست و چه در سر می پروراند؟

دادستان کل کشور در نشست خبری روز دوشنبه با خبرنگاران در حالی از آقای «م- ز» که این روزها با نام « مه آفرید ۲»معروف شده است، صحبت کرد که درباره این تریلیاردر خبرهای

ضد و نقیض فراوانی وجود دارد. در حالی که « م-ز» ، تریلیاردر نزدیک به جریان انحرافی اخیرا دریافت هرگونه رانت و تسهیلات خاص‌ را تکذیب کرده است، یکی از سایت های خبری اسنادی منتشر کرده است که نشان از استفاده ویژه این فرد از رانت دارد.

مه آفرید ۲ سرمایه گذار معروف تبریزی ‌در اقدامی غیر قابل پیش بینی اقدام به فروش و واگذاری بسیاری از دارایی های خود کرده است. فولاد گستر تبریز، بانک گردشگری، هواپیمایی آتا، کارخانه بنیان دیزل، فولاد بناب، فولاد سهند، ایران خودرو تبریز، درپاد، گروه صنعتی یاقوت صنعت و شرکت بازرگانی شاهین از جمله مجموعه های صنعتی و اقتصادی بودند که با نام « م-ز» گره خورده بودند.

« م-ز» از چند سال قبل با ‎استفاده از مشاوره و رانت‎‎های یک مجری مشهور صدا و سیما که کمک شایانی به وی برای اخذ وام‎‎های کلان بانکی کرد، وارد بازار بورس، فولاد، خودرو و معدن کشور شد. بر اساس این گزارش، در حال حاضر این فرد جزو ۱۰ کلان سرمایه‎دار کشور است که ۲۴ و ۳۰ درصد سهام دو بانک مطرح کشور را در اختیار دارد.

مه آفرید ۲ که ارتباطات عمیق و گسترده‎ای با یک جریان منحرف سیاسی دارد، در اندک زمانی توانست مجوز تأسیس یک شرکت هواپیمایی را به‎دست آورد و سپس بدون داشتن مسئولیت مشخص اجرایی به دیدار یکی از مقامات ارشد ترکیه فرستاده شد تا مجوز پرواز‎های خود به فرودگاه آتاتورک استانبول را که ارائه مجوز آن در انحصار دولت ترکیه است، دریافت کند.

وی سپس ضمن برقراری پیوند عمیق‎تر با نزدیکان چهره جنجالی جریان انحرافی و آقازاده یکی از چهره‎‎های مطرح اقتصادی، اقدام به ثبت و تأسیس شرکتی به شماره۳۹۰… کرد تا با سوء‎استفاده هرچه بیشتر از رانت‎‎ها بتواند سرمایه‎گذاری‎‎های مشترک بیشتری را انجام دهد.

انتقادات محصولی علیه دولت

صادق محصولی از دوستان قدیمی محمود احمدی‌نژاد در اظهاراتی عجیب از دولت انتقاد کرد. وی در نشستی ‌در مدرسه علمیه شهید صدوق گفت: کسی که در زمان ریاست و دولت او اکثر فسادهای دولتی شکل گرفت مانند رشوه و رانت خواری و اشرافی گری، امروز می گوید که دولت من بهترین دولت تاریخ کشور بوده است. آیا حمایت از سیستم فاسدی که با جعل اسم شعبه آکسفورد دانشگاه آزاد میلیاردها پول را به آن طرف آب‌ها فرستاده‌‌ قابل توجیه است؟

نامزد دوم اصلاح‌طلبان «غضنفر»‌ است!

فاضل موسوی، عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم با تاکید براینکه در صورت حضور تنها با یک کاندیدا وارد انتخابات می شویم، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان تنها یک کاندیدا در انتخابات خواهند داشت و اگر نفر دومی با نام اصلاح طلبی کاندیدا شد، آن فرد اصلاح طلب نیست، بلکه یک غضنفر است.

روزنامه ملت ما:

تکذیب در تکذیب

در حالی که مدیریت شهری، انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی زود رس را تکذیب کرده و سخنان جنجالی مشاور خود را نظرات شخصی عنوان کرده است اما خبرهایی به گوش می رسد که در نشست تفریحی انتخاباتی اردوگاه باهنر حتی ریاست ستاد انتخابات نیز معرفی شده است.

درگیری عناصر یک فرقه طریقتی

عده ای از مریدان یکی از فرقه های طریقتی درباره دفن اموات خود در مکانی که از نظر اعضای این فرقه مقدس محسوب می شود با هم درگیر شده اند. مخالفین علت مخالفت خود را استفاده ابزاری از این مکان داشته و گفته اند به بهانه دفن اموات این مکان مقدس به محلی برای قمار بازی و ارتباطات غیر شرعی تبدیل شده است.

فعالیت مرموزانه انجمن حجتیه

با این که انتظار فرج یکی از استراتژی های شیعه به شمار می رود ولی تبلیغ کاذب آن باعث ضد تبلیغ شده و به این عقیده اصیل شیعه آسیب می رساند. انجمن حجتیه نیز با استفاده از روش هایی همچون کلاس های تدریس قرآن به جذب نیرو و شبکه سازی در جهت اهداف خود اقدام می نماید.

ترفند سوخته منافقین برای جمع آوری اخبار

گروهک تروریستی منافقین که این روزها با توجه به فشارهای مختلف از سوی جامعه جهانی منزوی شده است، به تاکتیک های سوخته خود برای جمع آوری اخبار و ارایه به اربابان امریکایی خود اقدام کرده است.

عناصرآن گروهک با تماس های بی هدف و کور از نقاط مختلف اروپا به ویژه پاریس با طرح سوال های انحرافی اقدام به نظر سنجی درباره وضع اقتصادی شهروندان کرده اند.

در این تماس ها علاوه بر نظر سنجی پیرامون عملکرد میرحسین موسوی در زمان تصدی نخست وزیری و عملکرد آقای احمدی نژاد در دولت نهم و دهم سوالاتی را به شرح زیر مطرح می نمایند:

– اثرات تحریم های اعمال شده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

– میزان تورم و گرانی و فشار وارده بر مردم پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها

– علت انجام رزمایش های نظامی اخیر در ایران

لازم به ذکر است این نظر سنجی ها توسط گروهک تروریستی منافقین انجام می گیرد که سعی دارند با القای سیاه نمایی از وضع موجود ضعف و ناامیدی را در بین مردم ترویج نمایند.

روزنامه جمهوری اسلامی:

ورود به قبرستان بقیع محدودشد

* ورود به قبرستان بقیع از چند روز قبل محدود شده است. براساس اطلاعات رسیده، این محدودیت، بعد از کشیده شدن تظاهرات ضد آل سعود از شرق عربستان به مناطق مرکزی و شهر مدینه منوره صورت گرفته است. روز شنبه این هفته مدینه منوره شاهد تظاهرات مردم در حمایت از شیخ نمر باقرالنمر بود که هفته گذشته در شرق عربستان هدف گلوله مأموران قرار گرفت و ربوده شد.

استفاده نادرست از مدرسه احداث شده

* استفاده نادرست از مدرسه احداث شده توسط جمعی از ایرانیان خیر مقیم خارج از کشور که به عنوان خانه معلم در شهر سرعین استان اردبیل تأمین شده تأثیرات منفی فراوانی در افکار عمومی برجای گذاشته است. این مدرسه که در چهار طبقه جهت استفاده آموزشی دانش آموزان مستمند احداث شده، با اضافه کردن تجهیزات رفاهی در اختیار صاحب منصبان فرهنگی و غیرفرهنگی برای استفاده تفریحی قرار می‌گیرد. این درحالی است که سرعین دچار کمبود مکان آموزشی است و استفاده غیرآموزشی از این مدرسه علاوه بر آثار منفی که در افکار عمومی ۵ میلیون مسافر سالانه این شهر دارد، به این کمبود نیز دامن می‌زند.

کلید قفل محاصره غزه در دستان مرسی

* روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشت محمد مرسی رئیس‌جمهور مصر کسی است که کلید قفل محاصره غزه در دستان اوست ولی او بلافاصله اقدام به باز کردن قفل این محاصره نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این روزنامه آمریکایی نوشت: اگرچه حماس وابسته به جماعت اخوان المسلمین مصر است اما مرسی بلافاصله اقدام به عقد قرارداد با حماس برای باز کردن گذرگاه مرزی نخواهد کرد زیرا چنین توافقنامه دوجانبه‌ای ممکن است فرصت تشکیل دولت فلسطینی متشکل از کرانه باختری و نوار غزه را تباه نماید. واشنگتن پست نوشت: حماس سالها در قدرت خواهد ماند اگر مرزهای مصر و نوار غزه به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود و این درحالی است که فشارهای اقتصادی اسراییل، آمریکا بر نوار غزه با هدف تضعیف حماس و عقب نشینی او از قدرت صورت گرفته است. این روزنامه نوشت: لذا هرگونه توافقی میان حماس و مصر بر سر بازگشایی مرزها به معنی تقویت حماس است که آمریکایی‌ها مخالف آن هستند.

جوابیه اداره کل راه و شهر سازی زنجان در مورد افتتاح جاده ناتمام

* در پی درج مطلبی در ستون جهت اطلاع مبنی بر افتتاح جاده ناتمام زنجان – تهم – چورزق، جوابیه‌ای از اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به این ستون رسیده که چنین است: “افتتاح جاده زنجان – تهم – چورزق توسط ریاست محترم جمهور، پس از اتمام کامل کلیه مراحل ساخت، نصب علائم ایمنی و تابلوهای اخطار در طول مسیر و نیز خط کشی کامل کل مسیر و نصب گاردریل، انجام گرفت. همچنین فعالیت ماشین آلات راهسازی در روز مراسم در چند نقطه از محور، برای آماده‌سازی باند، جهت فرود هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور محترم بود اما متأسفانه در آن رسانه این‌گونه وانمود شده است که ماشین آلات مذکور برای ادامه عملیات ساخت جاده، فعالیت می‌کردند.

خاطرنشان می‌سازد: این محور از تاریخ ۳ خرداد سال جاری به طور غیررسمی زیر بار ترافیک بوده و عبور و مرور جریان داشته است و نیز قبل از افتتاح رسمی، هیئت بازرسی از طرف رئیس‌جمهور به همراهی استاندار از پروژه بازدید به عمل آورده و پس‌ از تأیید کردن، به طور رسمی افتتاح شد. در پایان ضمن تأکید بر لزوم اطلاع رسانی صحیح و صادقانه، به اطلاع می‌رساند این اداره کل آماده ارائه هرگونه اطلاعات جامع و صحیح به اصحاب رسانه می‌باشد. ضمناً درصورت نیاز، از نماینده محترم آن رسانه دعوت می‌شود ضمن بازدید مجدد از جاده زنجان – تهم – چورزق، حقایق مربوط به این پروژه را آنگونه که هست منعکس فرمایند.”

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.