نامه‌نگاری آموزش و پرورش با وزارت ارتباطات برای جمع آوری آنتنهای تلفن همراه

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در نامه معاون وزیر آموزش و پرورش به معاون وزیر ارتباطات آمده است: به رغم مضر بودن تشعشعات آنتن‌های تلفن همراه منصوبه در مدارس برای سلامت دانش‌آموزان، متأسفانه ادارات مخابرات از جمع‌آوری این دکل‌ها اجتناب می‌کنند.
 
به گزارش فارس، در پی مطرح شدن خطرات تشعشعات آنتن‌های تلفن همراه بر انسان، مسئولان آموزش و پرورش از چندی پیش درخواست کردند که این آنتن‌ها از نزدیکی مدارس جمع‌آوری شود.
 
سال قبل هم دانش‌آموزان یک مدرسه اصفهان طی نامه‌ای خطاب به مسئولان مخابرات و آموزش و پرورش خواهان جابه‌جایی آنتن BTS تلفن همراه همجوار با کلاس‌های درس خود شدند.
 
این دانش‌آموزان در نامه خود عوارضی همچون فراموشی‌های مکرر، خستگی، خواب آلودگی هنگام درس، سردردهای شدید، لرزش بدن، مزاحمت صوتی دستگاه کولر این پایگاه اینترنتی تلفن همراه را از عوارض و آسیب‌های این BTS اعلام کردند.
 
اواخر تیر ماه امسال نیز احمد حیدری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش طی نامه‌ای به معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرده است: «علی‌رغم درخواست‌ مؤکد این وزارت بر تسریع در جمع‌آوری آنتن‌های تلفن همراه منصوبه در مدارس به سبب مضر بودن تشعشعات آن برای سلامت دانش‌آموزان، متأسفانه ادارات مخابرات از جمع‌آوری این دکل‌ها اجتناب می‌کنند لذا مجدداً درخواست می‌‌گردد به نحو مقتضی به ادارات مخابرات سراسر کشور اعلام گردد تا هر چه سریعتر با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور، اقدامات لازم برای جمع‌آوری دکل‌های منصوبه در فضای مدارس را معمول نمایند».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.