نامه‌های خیس به سینما ۴ رسید

جام جم آنلاین: فیلم «نامه‌های خیس» ساخته مرجان اشرفی زاده در برنامه این هفته سینما ۴ به نمایش در می آید.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه سینما ۴ جمعه(۲۷ مرداد) فیلم تلویزیونی «نامه‌های خیس» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده را با حضور«آنتونیا شرکا» منتقد سینما،و استاد دانشگاه، پخش و تحلیل خواهد کرد.

«نامه‌های خیس» با مضمون امام رضا (ع) داستان دختری بنام مرضیه را روایت می کند که سالهاست از مادر سالخورده و بیمارش پرستاری می کند او با خیاطی و تزئین لباس عروس امورات خود را می گذراند اما آشنایی با جوانی زندگی وی و مادرش را دچار تغییر می کند و …..

بهروز شعیبی، جواد عزتی، شیرین بینا، محسن قاضی مرادی ، مریم بوبانی، معصومه قاسمی پور، ساقی زینتی، هیلدا خسروی، هما خاکپاش، حامد شاملو  از جمله بازیگران این تله فیلم هستند.

نامه های خیس به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه در گروه فیلم و نمایش شبکه ۴سیما تهیه و تولید شده است و در نخستین جشنواره بین المللی فیلم های ویدئویی تهران که تیر ماه امسال برگزار شد توانست بیشترین جوایز را در بخش های مختلف از آن خود کند.

مرجان اشرفی زاده کارگردان این اثر با حضور در برنامه این هفته سینما ۴ در گفت و گو با «آنتونیا شرکا» منتقد سینما،و استاد دانشگاه، در باره مراحل ساخت این تله فیلم و علل موفقیت آن در بخش های مختلف صحبت خواهد کرد.

سینما ۴ با اجرای امیر محمد زند کاری از واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما است و جمعه ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.