نامه‌های کوفی در فرهنگ سرای اندیشه نقد و بررسی می شود

شنبه ۲۰ خرداد – ۰۳:۲۰:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در ادامه سلسله نشست های دوشنبه های کتاب؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- در ادامه سلسله‌برنامه‌های دوشنبه‌های کتاب اندیشه، مجموعه شعر «نامه‌های کوفی» سروده سعید بیابانکی نقد و بررسی می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این برنامه که روز دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود، حمیدرضا شکارسری (شاعر و منتقد) و سیداکبر میرجعفری (شاعر و منتقد) حضور و شعرهای نامه‌های کوفی را نقد و بررسی خواهند کرد.
مجموعه شعری سعید بیابانکی با عنوان «نامه های کوفی» با سه فصل«خیزرانی»، «سیاه و سفید » و «نامه های کوفی» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
نامه‌های کوفی تازه‌ترین کتاب سعید بیابانکی در سه فصل خیزران (شامل شعرهای مذهبی و آیینی)، سیاه و سفید (شامل شعرهای عاشقانه و اجتماعی) و نامه‌های کوفی (شعرهای سپید) تنظیم شده است که نگاهی دیگرگون به باورهای مردمی درباره واقعه عاشورا دارد. این کتاب در ۲۵۰۰ نسخه منتشر شده است.
اجرای این برنامه بر عهده سیدابراهیم هاشم‌زاده خواهد بود. این برنامه به همت فرهنگ سرای اندیشه و با همکاری شرکت انتشاراتی سوره مهر (ناشر نامه‌های کوفی) برگزار خواهد شد.
خاطر نشان می گردد برنامه هفتگی دوشنبه های کتاب اندیشه به معرفی و نقد و بررسی کتاب های فاخر در حوزه های فرهنگی ، ادبی و هنری می پردازد .
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۷۶۶۰۳۰ و ۸۸۷۶۵۵۰۹ تماس حاصل فرمایند.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۹۱۵۲۰۰۷۶۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.