نامه‌های نایاب ˝ونگوگ˝ و ˝جان لنون˝ چکش می‌خورند

۱۰م آذر ،

در نیویورک‌سیتی و به صورت تلفنی و آنلاین

اشیاء قیمتی، نامه‌های نایاب و دارایی‌های یک کلکسیونر ناشناس آمریکایی روز ۱۸ماه دسامبر میلادی (۲۸ آذرماه) در یک حراجی در نیویورک‌سیتی، به صورت آنلاین و تلفنی به حراج گذاشته می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، در این حراجی نامه‌های نایابی از “ونسان ونگوگ” و “جان لنون” در کنار ۳۰۰ سند تاریخی از شخصیت‌های مشهوری مانند؛ “جان لنون”، “ونسان ونگوگ”، “جورج واشنگتن”، رییس جمهور سابق آمریکا، “لو گرهیک”، بازیکن افسانه‌ای بیسبال، “لویی پاستور”، “زیگموند فروید”، “چارلز داروین”، “ماری کوری”، “هنری دوم” و “ناپلئون” چکش می‌خورد.

بنابر این گزارش، یکی از اقلام با ارزش این حراجی نامه‌ای با امضای “ونسان ونگوگ”، نقاش معروف هلندی است که در سال ۱۸۹۰ میلادی به “جوزف” و “ماری جینوکس” مالکان کافه “دلاگیر” در آرلس فرانسه جایی که ونگونگ برای مدتی در آن‌جا زندگی می‌کرد، نوشته شده است. بر اساس نظر کارشناسان قیمت این نامه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار تخمین زده شده است.

به نوشته ایندیپدنت، نامه‌ای دیگری با خط “جان لنون”، خواننده و موسیقیدان مشهور بریتانیایی به “اریک کالپتون”، خواننده معروف معاصر حراج می‌شود که کارشناسان فیمت این نامه را نیز در یک پیش‌فروش ۲۹ تا ۳۰ هزار دلار تخمین زده‌اند.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.