نامه‌‌ای با یک گلوله، ارسالی از نخست‌وزیر ژاپن برای سفارت چین!

سفارت چین در توکیو یک پاکت نامه‌ای که درون آن یک گلوله وجود داشت و نام فرستنده‌اش یوشیهیکو نودا، نخست‌وزیر ژاپن بود، دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه جیجی – چاپ ژاپن – نوشت: سفارت چین روز چهارشنبه یک پاکت نامه حاوی یک گلوله دریافت کرده است.

سخنگوی دفتر نخست‌وزیر ژاپن نیز اعلام کرد که ارسال این نامه کار نخست‌وزیر ژاپن نبوده اما از ذکر جزییات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

مقام‌های سفارت چین در ژاپن نامه را به پلیس تحویل داده‌اند. یکی از سخنگویان پلیس نیز در همین راستا اعلام کرده که مساله ارسال پاکت حاوی گلوله به سفارت چین در ژاپن صحت دارد.

این سخنگوی پلیس همچنین اعلام کرد که هیچ نامه‌ای درون این پاکت وجود نداشته و پلیس در حال انجام تحقیقات است تا ببیند که آیا این گلوله واقعی بوده یا خیر.

تنش‌های بین چین و ژاپن از زمانی که فرماندار ملی‌گرای توکیو اعلام کرد که قصد دارد جزایر سنکاکو را از مالکان شخصی‌شان خریداری کند و به توسعه آنها بپردازد، افزایش یافت.

دولت چین اقدام ژاپن برای خرید جزایر مورد مناقشه را یک اقدام تحریک‌آمیز می‌داند. پکن ادعا می‌کند که این جزایر متعلق به آنها است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.