نامه افسر پلیس زن آمریکایی بعد از مسلمان شدن

کدخبر: ۶۴۸۶۶

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر – ۰۲:۰۱

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

نامه افسر پلیس زن آمریکایی بعد از مسلمان شدن

یک افسر پلیس در نامه ای که در سایت (onislam) منتشر کرده نوشته است؛ نام من راکوئل است و هفته پیش مسلمان شدم.
از سال ۱۹۹۶تا ۲۰۰۴ در شهر دیترویت یک افسر پلیس بودم و در سال ۲۰۰۲ در یک عملیات تعقیب و گریز مورد اصابت گلوله قرار گرفتم. احساس می کردم که به مرگ نزدیک شده ام و این را می دانستم که بعد از مرگ شروعی دوباره و زندگی جدیدی خواهم داشت؛ اما نمی دانستم که چگونه باید به دنبال خدا باشم. تا زمانی که با دوستان مسلمانم آشنا شدم و آنها تا حد زیادی به من در این راه کمک کردند.بعد از آن زندگی من دستخوش تغییرات زیادی شد و دیگر ترسی از مرگ نداشتم و متوجه شدم که تنها چیزی که ما باید از آن بترسیم خداوند است. من واقعا به مرگ نزدیک بودم و نمی دانم که آیا اگر آن موقع می مردم به جهنم می رفتم یا نه!
اکنون به بخشندگی خداوند ایمان دارم؛ اما قبل از اینکه مسلمان شوم اعتقادات مذهبی قوی نداشتم. نه طرفدار مسلمانان بودم و نه بر ضد آنان. یکی از دلایلی که از حرفه خود بیزارم این است که افسران پلیس، مسلمانان را مخصوصا بعد از حادثه یازدهم سپتامبر بدون هیچ دلیل موجهی مورد ضرب و شتم قرار می دهند، آنان اکثرا بر این باورند که مسلمانان دارای عقاید افراطی هستند؛ اما در هر دین و آیینی افراد خوب و بد وجود دارد و این تصور آنان که فکر می کنند مسلمانان تروریست هستند، واقعا قلب من را به درد می آورد.
دوستان مسلمان بسیار خوبی دارم که نه تروریست هستند و نه افراط گرا. بعد از واقعه یازدهم سپتامبر، به دین اسلام علاقه مند شدم چون به عنوان یک افسر پلیس در خیابانهای دیترویت شاهد رفتارهای بدی که با مسلمانان می شد بودم.
امروز به مسجد «لاس وگاس» آمده ام تا در جمع آوری کمک برای مسلمانان مستمند شرکت کنم. من مطمئن هستم راهی را که انتخاب کرده ام کاملا درست است. قبل از اینکه مسلمان شوم اصلا به مسجد نرفته بودم؛ اما دوستان مسلمان زیادی داشتم و حتی یکی از همکارانم در اداره پلیس دیترویت مسلمان بود که به من در شناخت بهتر دین اسلام خیلی کمک کرد.
دوست دارم که بهتر اسلام را بشناسم و از اینترنت برای یافتن ترجمه آیات و احادیث و یا حتی روش پوشیدن روسری استفاده می کنم. هر تجربه تازه برایم بسیار لذت بخش و شیرین است. وقتی که نماز می خوانم، اگرچه معنای آن را عمیقا درک نمی کنم؛ اما به من یک حس آرامش و اطمینان خاطر می دهد که خداوند مراقب و محافظ من است.
اسلام را به دلیل این که به زنان دستور داده که پوشیده باشند دوست دارم، چون در اینجا یعنی در لاس وگاس مردان به زنان به طور زننده ای خیره می شوند، و من توسط حجاب احساس امنیت بیشتری می کنم. دلیل دیگر به خاطر این است که من هر روز چیز تازه ای یاد می گیرم و هر روز احکام اسلامی و قرآن می خوانم و علاقه ام هر روز به دین اسلام نسبت به گذشته بیشتر می شود.

کیهان

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.