نامه ای خطاب به آیت الله جنتی درباره تایید صلاحیت های ریاست جمهوری

۱۲۵ تشکل اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، درنامه‌ای خطاب به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان خواستار توجه به رفتارهای فتنه‌گران و انحرافیون در بررسی صلاحیت کاندیداها و عمل به مرّ قانون بدون مصلحت اندیشی شدند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن نامه به شرح ذیل است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

حضرت آیت الله جنتی

دبیر محترم شورای نگهبان

سلام علیکم؛

 

 

کشور و نظام اسلامی ایران در دهه پیشرفت و عدالت قرار دارد و مظهر عدالت باید در تمام امور حساس کشور نمود داشته باشد تا بتوانیم به آرمان‌ها و ارزش‌های ماندگار بنیان‌گذار فقیه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ارج نهیم؛

انتخابات ریاست جمهوری به عنوان اصلی ترین رکن مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ۱۰ دوره حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گواه روشنی بر این مشارکت و همراهی ملت ولایتمدار ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبر معظم انقلاب است. از این رو انتخاب افراد حائز صلاحیت به عنوان نامزدهای ریاست جمهوری اولین گام و در عین حال مهمترین گام در انتخابات ریاست جمهوری است.

 

 

امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با حضور و مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد تا بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را با یأس و نا امیدی روبرو کند. همواره انتظار ملت ولایتمدار ایران اسلامی این است که کاندیداها گفتمان انقلاب اسلامی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

در این برهه حساس انتظار اقشار فرهیخته و نخبه کشور از شورای نگهبان این است که در احراز صلاحیت افراد ثبت نام کننده در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به رفتارهای قانون شکنانه برخی در فتنه ۸۸ این اقدامات قانون شکنانه را در احراز صلاحیت مد نظر قرار دهند.

 

 

همچنین امروز برخی افراد و گروه‌های سیاسی با دستاویز قراردادن مسائل مهدویت راه انحراف را در پیش گرفته اند و با رفتارهای نادرست، اسلام ناب محمدی (ص) را هدف قرار دادند و این رفتارهای انحرافی باید مورد توجه شورای نگهبان قرار گیرد.

ما تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حمایت از تصمیمات و اقدامات قانونی شورای نگهبان از آن شورا خواستاریم که در عمل به مرّ قانون لحظه ای مصلحت اندیشی نکرده و رفتارهای فتنه‌گران و انحرافیون را مورد توجه خویش قرار داده، تا ملت بتوانند ظرفیت‌های بالقوه نظام را به بالفعل تبدیل کنند تا بار دیگر برگ زرینی از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

 

ومن الله التوفیق

تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.