نامه تاکید با تعلیق تفاوت بسیاری دارد/ تصمیم گیرنده وزارت ورزش است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

دبیر فدارسیون کشتی کشورمان گفت:نامه ارسالی از سوی فیلا تاکید دارد که هر چه سریعتر اساسنامه فدراسیون کشتی ایران اصلاح شود.

عارف ربطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:درنامه ای که از سوی فیلا برای ما ارسال شده ودر رسانه ها نیز انتشار یافت صحبتی از تعلیق مطرح نشده بلکه آنها تاکید نمودند که هر چه سریعتر تغییرات مورد نظر در اساسنامه فدراسیون لحاظ شود.

وی با بیان این که نامه فیلا را iبه وزارت ورزش و جوانان ارسال نموده ایم ادامه د اد:در کشور ما همهی فدارسیون ها تابع وزارت ورزش می باشند و فدارسیون کشتی نیز از این قاعده مستثنی نمی باش در نهایت تصمیم گیرنده آنها می باشند که امید ورایم هر چه سریعتر این موضوع حل شود.

ربطی با بیان این که تاکید و تعلیق تفاوت های بسیاری با هم دارندتصریح نمود: تعامل بسیار خوبی با فدارسیون جهانی کشتی داریم iبه همین منظور آنها تا آخر آذرماه فرصت دادند که تا تغییرات مد نظر در اساسنامه فدارسیون اعمال شود که با جدیت این موضوع را پیگیری خواهیم نمود.

دبیر فدارسیون کشتی درمورد بدهکاری های این فدارسیون اظهار داشت:نمی خواهیم بگوییم بدهکا ر نمی باشیم اما این موضوع همواره در فدارسیون کشتی وجود داشته ولی متاسفانه بعضی ها همیشه iبه دنبال حواشی وبزرگ نمایی می باشند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.