نامه تشکر بلاتر از رییس جمهور،رییس مجلس و کفاشیان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

جوزف سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال- فیفا در نامه ای به علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر میزبانی رسمی از وی و هیات همراهش تشکر و قدردانی کرد.

در نامه بلاتر به کفاشیان آمده است:
از نامه جنابعالی که در تاریخ ۱۰نوامبر ۲۰۲۲ توسط فکس به دست اینجانب رسید، تشکر می نمایم.
حالا نوبت بنده است که از جنابعالی، هیات رئیسه محترم فدراسیون و تیم ایرانی همراه بنده از طرف هیات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر خاطرات فراموش نشدنی که در ذهن ما بر جای گذاشته اید، قدردانی نمایم. ما در این سفر دوستان تازهی پیدا کرده ایم و میهمان نوازی صمیمانه ای که طی دو روز اقامتمان در ایران شاهد آن بودیم، برایمان جای سپاسگذاری دارد.
ما طی اقامتمان در ایران اتفاقات به یاد ماندنی بسیاری را تجربه کرده ایم که از آن جمله می توان به افتتاحیه بسیار دومین همایش بین المللی علم و فوتبال، افتتاحیه فستیوال فوتبال پایه، ضیافت شام برج میلاد و در راس آن به جلسه با ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران-جناب آقای دکتر حسن روحانی و همچنین نشست با جناب آقای دکتر علی لاریجانی-ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ایران اشاره کرد.
تجربیات و خاطرات دوست داشتنی از سفر به کشور شما برای همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند. در پایان اجازه می خواهم یکبار دیگر صعود تیم ملی فوتبال ایران به رقابتهای جام جهانی۲۰۲۲ برزیل را تبریک بگویم.
پیش از پایان نامه صمیمانه از برنامه ریزی دقیق و هماهنگی بسیار خوب بازدید بنده از ایران و تمام توجهی که جنابعالی شخصا در طی این سفر به بنده معطوف داشته اید، تشکر کنم. به امید دیدار مجدد جنابعالی در مراسم قرعه کشی مسابقات جام جهانی در شهر سالوادور.

ارادتمند جنابعالی
جوزف سپ بلاتر

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.