نامه تکذیبیه نجفی درخصوص سخنان نبویان در صحن امروز مجلس

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس خبر داد که در آن نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم اظهارات نبویان درخصوص وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت یازدهم را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۷ آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی برنامه و صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اخذ رأی اعتماد، گفت: دقایقی پیش سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نامه‌ای را به هیات رئیسه ارائه کرد که در آن اظهارات نبویان نماینده مردم تهران که در مخالفت با نیلی احمدآبادی صحبت کرده بود، تکذیب شد. همچنین نجفی در این نامه آورده است که من هیچ نامه‌ای را در زمینه فتنه ۸۸ امضا نکرده‌ام و قبلا هم این را گفته بودم.
لازم به ذکر است که نبویان در اظهارات خود در مخالفت با وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه علوم گفته بود که “میلی منفرد در اغتشاشات بوده و به گفته خودش بازداشت شده و سپس با وساطت عده‌ای آزاد شده است. همچنین نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم نیز پس از چند ماه از سخنان رهبر معظم در خردادماه نامه‌ای را امضا می‌کند مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی وحشی است.”

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.