نامه جبهه مردمی اصلاحات به رهبر معظم انقلاب/جزئیات دیدار جبهه با نمایندگان مجلس

۱۶م دیماه ،

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با اعلام خبر برگزاری دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی اصلاحات با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: نامه جبهه مردمی اصلاحات تا آخر این هفته به دفتر مقام معظم رهبری ارسال خواهد شد.

محمد زارع‌فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ از برگزاری دیدار جبهه مردمی با تعدادی از نمایندگان مجلس در  اواخر هفته قبل خبر داد.

وی با بیان اینکه این دیدار پس از «جلسه اعضای جبهه با علی مطهری» انجام شد، گفت: دیدار بسیار خوبی بود که در آن نمایندگان و اعضای جبهه نقطه‌نظرات و نگرانی‌های خود را دربارهٔ انتخابات آینده در میان گذاشتند.

فومنی با بی‌پاسخ گذاشتن این سوال که “کدام نمایندگان در این جلسه حضور داشتند”، گفت: نمایندگان از جریان‌های مختلف بودند که همگی بر ضرورت تشکیل یک دولت معتدل و فراگیر تاکید داشتند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات همچنین افزود: در این جلسه گزینه‌های انتخاباتی چون هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری، حسن روحانی، محمد خاتمی، محمدرضا عارف و … مطرح شدند که البته نظر حضار این بود که اگر اصلاح‌طلبان شانس انتخاب نداشته باشند، باید اشخاصی چون علی لاریجانی که می‌تواند همه گروه‌ها را دور خود جمع کند مد نظر قرار گیرد.

زارع فومنی در ادامه به دیدار جبهه مردمی اصلاحات با طلاب و روحانیون حوزه علمیه که دیروز جمعه (۱۵ دی) برگزار شد اشاره کرد و  گفت: در این دیدار روحانیون نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های مفیدی را مطرح کردند که از آنها در تدوین و جمعبندی برنامه جامع در شورای راهبردی استفاده خواهد شد.

وی با اعلام اینکه شعار جبهه مردمی اصلاحات در انتخابات آبنده “دولت فراگیر”‌ خواهد بود، ادامه داد: بسیاری از دوستان و شخصیت‌های برجسته‌ای که با آنها دیدار داشته‌ایم معتقد بودند که باید “دولت اعتدالی” در کشور شکل گیرد و همه مانع حضور جریان رادیکال اصلاح‌طلب که تنها می‌خواهد خود را مطرح کند و منافع خود را پیش ببرند شویم.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به رشد احزاب قارچی در دوره اصلاحات، اظهار  داشت: این احزاب که روزی قدرت دست‌شان بود و پول‌های کلانی در اختیار داشتند، دیروز نقش فتنه‌گر را در جامعه سیاسی کشور بازی کردند و امروز در لباس دلسوزان نظام خواهان حضور در عرصه سیاسی کشور می باشند.

وی با بیان اینکه این احزاب هیچگاه نتوانستند تاثیر مثبتی در انتخابات ها داشته باشند، تاکید کرد: این گروه‌ها همواره موانعی را در انتخابات ایجاد کردند و انتقاد‌شان به ما این است که چرا از رهبری و نظام تبعیت می‌کنید.

زارع‌فومنی همچنین از تدوین نامه‌ای از سوی اعضای جبهه مردمی اصلاحات برای ارسال به مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این نامه تا آخر این هفته به دفتر ایشان ارسال خواهد شد و محتوای آن نیز مسائل مختلف روز کشور از جمله انتخابات است؛ امیدوارم با ارسال این نامه و دریافت رهنمودهای ایشان به آینده انتخابات کشور کمکی کرده باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.