نامه جنجالی بازیگران زن به معاون سیما: از روابط آلوده شهوت‌ پرستان پشت‌ صحنه مطلعید؟



تاریخ انتشار: ۱ May 2016 | 3:25 pm

نامه جنجالی 30 بازیگر زن: از حضور شهوت‌پرستان در پشت‌صحنه باخبرید؟

گویا ۳۰ بازیگر زن تلویزیون که این روزها کم کار شده اند نامه ای جنجالی درباره فساد در صداوسیما نوشته و به دست مدیران آن رسانده اند.

فساد در صداوسیما

۳۰ بازیگر زن طی نامه‌ای به معاون سیما درخواست داشتند به وضعیت کم‌کاری‌شان رسیدگی شود.
روز گذشته فقیه سلطانی از دلایل کم کاری های اخیرش صحبت کرد. سلطانی در این گفت و گو از نامه ای که به امضای ۳۰ بازیگر زن خطاب به معاون سیما نوشته شده است صحبت کرد.

متن این نامه را در ذیل می خوانید:
 
بنام خداوند راستین
 
با عرض ادب و احترام
 
خدمت معاونت محترم سازمان صدا و سیما جناب آقای دکترپورمحمدی
 
هنرمند یعنی «جراح روح» و هنر محلی است برای درمان افکار و جهت دادن و اعتلای فرهنگ یک ملت… همان طور که لازم است یک اتاق جراحی استریل و دور از انواع آلودگی ها و ناپاکی ها باشد و تیغ جراحی باید به دست متخصصین سپرده شود عرصه هنر نیز نیاز به یک بستر پاکیزه و متخصصین دلسوز و آگاه دارد… باشد که نتیجه درست در تحقق این مهم حاصل شود!
 
ما جمعی از بانوان هنرمند (بازیگر) که سالیان سال در این عرصه فعالیت، تلاش و تحصیل تجربه نموده ایم و به لطف پروردگار و به قول صاحبان فن و عالمان هنر- متخصص این حرفه قلمداد می شویم- مدتی است دچار رکود شغلی و در نتیجه رکود اقتصادی گردیده ایم… و هر چه صبر و سپس تلاش کردیم تا علت این واقعه تلخ را دریابیم… کمتر بافتیم!
 
متاسفانه اخیراً به دلیل ورود سرمایه گذاران خصوصی و اعمال سلیقه غیراصولی این عده ناآگاه و غیرحرفه ای و در نتیجه باز شدن درهای این حرفه مقدس به روی هرکس و عدم وجود قانون مدون و اصول درست برای انتخاب بازیگران شایسته و متخصص در اکثر آثار سینمایی و تلویزیونی… با محول شدن نقش ها به جمعی از مهمانان ناخوانده شهرت پرست که نه صلاحیت اخلاقی و نه تخصص حرفه ای را در زمینه این مهم دارند و اکثراً از پس ایفای نقش های محوله- حتی به صورت کاملاً ابتدایی هم برنمی آیند… این افراد با نامیدن خود بنام مقدس هنرمند و بازیگر با زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی و شأن اسلامی در صفحات اجتماعی خود چهره ای دور از شأن را در اذهان عمومی نسبت به بانوان هنرمند ایرانی ایجاد کرده اند!
 
امیدواریم شما برادر عزیز علت حضور این افراد در لباس مقدس بازیگر که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود را بدانید… امیدواریم شما برادر عزیز از پشت صحنه ناسالم و غیرمطلوب اکثر پروژه های تلویزیونی باخبر باشید. از روابط آلوده و مافیای قدرتمند عده ای بی صلاحیت و شهوت پرست که روز به روز به نفوذ و قدرت ایشان برای وارد کردن چنین افرادی در صحنه مقدس تلویزیون اسلامی افزوده می شود مطلع باشید…!!
 
چگونه است که عده ای از بانوان بازیگر بی حاشیه- موجه و اخلاقگرا با دستمزدهای انسانی و معقول- تنها به دلیل باج ندادن به این عده سودجو و حفظ عفت و سلامت روحی و حفظ حدود و شأن حرفه ای خود به بهانه های مختلف از طرف ایشان از کار باز می مانند!! چگونه است که اکثریت بانوان موجه این حرفه به دلیل تشکیل خانواده و ازدواج که توصیه و دستور اسلام است در تلویزیون و سینمای جمهوری اسلامی- ناخواسته از میدان به در می شوند!!!
 
ما… جمعی از هنرمندان متخصص و موجه این حرفه- خواستار رسیدگی به شرایط نامطلوب، کم کاری و حتی گاهی بیکاری و در نتیجه جلوگیری از سرخوردگی خود در زمینه فعالیت در حرفه ای که سال ها برای آن زحمت کشیده ایم از شما تقاضای رسیدگی و توجه داریم!
ما عاشق خدمت کردن در وطن خود در جهت ارتقای سطح فرهنگ مردم عزیزمان و عاشق ارزش های اخلاقی و اجتماعی خویش هستیم و می خواهیم که باشیم… که بمانیم و خدمت کنیم!
 
آیا یاری دهنده ای هست که ما را یاری کند!؟؟
 
با احترام

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : Farsnews.com

تا این لحظه ۱۴نظر ثبت شده
  1. تاسف در تاسف:

    بسیار متشکر از این بازیگر خانم که چنین نامه ای نوشته اند.
    همچنین متشکر ازشما که این نامه را منتشر کرده اید.
    اما بسیار متاسفم برای وضعیت این روزگار و مخصوصا سینمای ایران که این خانم هنرپیشه باموهای آشکار و آرایش نسبتا غلیظ در صفحات مجازی، باز به فضای پشت صحنه معترض است!!!
    دیگر ببینید در پشت صحنه چه ها هست!!!!!!

  2. تاسف درتاسف:

    بسیار متشکر از این بازیگر خانم که چنین نامه ای نوشته اند.
    همچنین متشکر ازشما که این نامه را منتشر کرده اید.
    اما بسیار متاسفم برای وضعیت این روزگار و مخصوصا سینمای ایران که این خانم هنرپیشه باموهای آشکار و آرایش نسبتا غلیظ در صفحات مجازی، باز به فضای پشت صحنه معترض است!!!
    دیگر ببینید در پشت صحنه چه ها هست!!!!!!

  3. یالطیف:

    عرض سلام و ادب خدمت خانم های هنرمند عزیزمون که چنین حرکت بزرگ و ارزشمندی رو انجام دادند درود بر شما امیدوارم پیگیری بشه…آخه این چه وضعیتیه که به وجود آوردن…من شخصا اگه متوجه بشم بازیگری ازدواج کرده و زندگی مشترک موفقی داره بیشتر ازش خوشم میاد و بهش افتخار می کنم…

  4. منبع آگاه:

    بله حتتی میدونم که یه کارگردان یه بازیگرتازه واردروبه یکی ازخونه ها توی تهران اوردبه بهانه ی فیلمبرداریر. بادستیارش به جای نوشیدنی بهش مست کننده دادوآزارش داد دختره شکایت میکنه وبعدازآزمایشاتی معلوم. میشه راست بوده وپرونده فساد هنرمندان دردست بررسی است که بعدا دریک مجله هم به چاپ رسید.واقعاچی شد هنرما به اینجا رسید؟

    • Carley:

      Thanks for being on point and on tatger!

  5. ع. ق:

    با سلام به خوانندگان عزیز
    به کسانی که در این مملکت عفاف را بر بی حجابی ترجیح میدهند افتخار میکنم واز کسیکه این نامه را نوشته تشکر میکنم.

  6. حیدر:

    با سلام در کشور اسلامی این بازیگران را باید اولا به مردم معرفی کنند و بعداً مسئولین سیما که خودشان شریک جرم هستند نباید این افراد کثیف و فاسد را به تلویزیون راه بدهند مگر مجری برنامه خندوانه آدم سالمی است که هرشب مردم باید این شخص را ببینند… مردم اگر فیلم اینها را نبینند بهتر است تا اینکه بعداً مجری فساد را ببینند.

  7. تقی:

    آقای احساس
    معلومه که از این مقایسه ات یک مرد تشریف داری مثل من
    اما فکر نداری و هر چی به زبون میاری
    در احساس خانم ها قوی تر هستند و در عقل و درک و فهم تفاوتی ندارند با مردها
    بلکه دقیق تر هم هستند
    و بدان خدا برکت در زنان را ۱۰ برابر بیشتر از وجود مردان قرار داده… کمی به خود بیاییم و ارزش فکری زنان و انسان سازی ان ها را درک کنیم..
    اگه قرار باشه زن ها تحقیر بشن که نمی فهمن … بلاخره از میان آن ها یک زن به عنوان مادر من و شما وجود داره… پس هر چه ما از درک و فهم داریم مدیون تربیت آنهاست… و عقل و درک آن ها باعث این شده
    امیدواریم بفهمی

    • یاسین:

      شلام آقا تقی تو دیگه شی میگه(: …. خوشگلا باید برقصن

  8. الی:

    سلام به قهرمان ایران سرکار فقیه سلطانی
    شما از دل ارزش های ناب هنر بیرون آمده اید و همه ما را خوشحال کردید و دیدیم که هستند بانوانی موجه و موقر در هنر رسانه ای ایرانی که ما دوستشان داریم.
    ای کاش اهل سیاست و مدیریت فرهنگی کشور عمق فاجعه را درک کنند و ای کاش پای عمل بیایند

  9. احساس:

    اگه به خاطر قشنگیتون نباشه اصلا براچی باید برید تو تلویزیون ها -اشتباه شما زنها احساسی بودنتونه و فکر نمیکنین که مردها فقط برای فروش بیشتر برنامه هاشون شمارو میخان- -وقتشه که با عقلتون زندگی کنید نه احساس

    • جعفر:

      سلام ای احساس
      انگار روح خانم ها را نشناختی که با زیبایی چهره ، عقل و درک ان ها را مقایسه می کنی…
      اصلا معلومه که اهل تفکر نیستی و هر چی به زبونت بیاد میگی بعد فکر می کنی چی گفتی
      به کوری چشم نااهلان خانم های با عفت و زیبا و خوش فکر و عاقل تر از مردان هم هستند
      با اینکه من یک مرد هستم اما خانم ها را با ترازوی مردانه نمی سنجم
      تراوزی من برای خانم ها از جنس خودشان است در احساس
      و در عقل و درک تفاوتی نیست بلکه بیشتر خانم ها دفیف تر هستند و پای تربیت بچه ها از آقایان جلوتر

    • یاسین:

      دمت گرم واقعا گل گفتی

    • Trish:

      Thanks alot – your answer solved all my problems after several days strgluging

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.