نامه سرگشاده بازیگران شش فیلم تحریمی به حوزه هنری

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

بازیگران شش فیلم سینمایی که از سوی حوزه هنری برای اکران تحریم شده‌اند، نامه‌ای سرگشاده منتشر کردند

متن نامه :

«مدیران محترم حوزه هنری

در خبرها آمده که شما در حوزه هنری قصد دارید تا شش فیلم از آثار سینمای ایران را تحریم کنید. ظاهراً قرار است از نمایش این شش فیلم در سینماهای حوزه هنری ممانعت کنید و گویا ادعا کرده‌اید که این فیلم‌ها «ضدارزشی» و «غیراخلاقی» هستند.

ما بازیگران این شش فیلم هستیم و هویت حرفه‌ای خود را جدا از فیلم‌هایی که بازی کرده‌ایم نمی‌دانیم. فیلم‌های ما پاره‌ای از وجود ماست و بی‌حرمتی شما به این فیلم‌ها بی‌حرمتی به ما و به جایگاه بازیگر در سینمای ایران است.

ما بازیگران این شش فیلم در کنار آثارمان ایستاده‌ایم و آماده شنیدن هر نقد مثبت و منفی درباره این آثار هستیم، ولی تهمت‌های شما را بر نمی‌تابیم و دخالت شما را در روند نمایش این آثار حرکتی غیراخلاقی، غیرقانونی و خلاف عرف و ادب سینمای ایران می‌دانیم.

ما چشم به انتظار نمایش فیلم‌هایمان در اکران عمومی هستیم و قضاوت درباره ارزش‌های اخلاقی این فیلم‌ها و رفتار شما را به مردم کشورمان می‌سپاریم.

با احترام،

ویشکا آسایش، صابر ابر، فرهاد اصلانی، مهناز افشار، پانته‌آ بهرام ، حسین پاکدل، آتیلا پسیانی، نگار جواهریان، میترا حجار، بهرام رادان، حبیب رضائی، مصطفی زمانی، رضا عطاران، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، باران کوثری، مهران مدیری، حسن معجونی، احمد مهرانفر، شیرین یزدان‌بخش و لادن طباطبایی.

بازیگران فیلم‌های «برف روی کاج‌ها»، «بی‌خود و بی‌جهت»، «پذیرائی ساده»، «پل چوبی»، «من مادر هستم»، «من همسرش هستم».»
خبرآنلاین

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۴ مهر  مشاهده : ۲   | بازدید از صفحه اول


سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.