نامه عذرخواهی رئیس سازمان هدفمندی به مجلس/ لاریجانی: مجلس از شکایت صرف نظر کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها به هیئت رئیسه مجلس از عذرخواهی وی خبر داد و اعلام کرد مجلس از شکایت خود صرفنظر می کند.

علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایتش از مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها به خاطر توهین به مجلس گفت: رئیس سازمان هدفمند سازی به خاطر مسائلی که اتفاق افتاد مطالبی را بیان کرد و ما برای صیانت از حریم مجلس از ایشان شکایت کردیم.

وی ادامه داد: این شکایت انجام و مسیر آن طی شد.

 لاریجانی با اشاره به نامه مرادی به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مرادی نامه ای به هیئت رئیسه مجلس ارائه داده و تاکید کرده است به دلیل ناراحتی شدیدی که در آن جلسه به وی حادث شده از آن واژه استفاده کرده که موجب توهین به شان مجلس شده است به همین دلیل لازم دیده است چنانچه به ساحت مجلس توهین شده از مجلس عذرخواهی کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با استقبال از این فرهنگ و تقدیر از ایشان و با توجه به خدمات ایشان طی سالهای انقلاب اسلامی که حرکتی مجاهدانه بوده است از عمل ایشان گذشت کردیم و از شکایت خود صرفنظر می کنیم.

 لاریجانی اظهار داشت: به دلیل دوستی که با ایشان داشته ام علاقه ای به شکایت نداشتم اما باید از حقوق مجلس صیانت می شد، فکر می کنم دوستان هم با من هم عقیده هستند.

دی ماه سال گذشته رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها که در جریان بررسی استفساریه ای مربوط به قانون هدفمندی یارانه ها درمجلس حاضر شده بود در صحن علنی مجلس فریاد زد و از واژه های زشتی استفاده کرد پس از این حرکت وی از صحن علنی مجلس اخراج شد و لاریجانی به وکالت از نمایندگان از وی به قوه قضائیه شکایت کرد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.