نامه قلعه نویی به هواداران زن و مرد

امیر قلعه نویی در آستانه شروع لیگ دوازدهم به هواداران استقلال نامه نوشت . نامه ای که متفاوت از گذشته به نظر می رسد.

امیر قلعه نویی امروز عصر با ارسال نامه ای به سایت گل و دیگر رسانه های مجازی در آستانه شروع لیگ جدید خطاب به هواداران استقلال نامه ای نوشت .

متن کامل این نامه را در زیر می خوانید :

به نام خدا

دست تقدیر روزگار چنین مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوری بار دیگر در کنار هم باشیم. همواره گفته ام و تا روزی که به خواست الهی دمی در بدن داشته باشم خواهم گفت که امیر قلعه نویی هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچیز دارد، پس از لطف و عنایت باری‌تعالی از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هوادارانی که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهایی که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نریخته‌ام. خاطرات بسیار از ما بر جای مانده، از قهرمانی آسیا تا روزهایی که در سخت‌ترین شرایط در دسته سوم ماندیم و جنگیدیم، از تمامی افتخاراتی که در دهه ۸۰ به دست آمد.

قصد زیاده گویی ندارم اما در آستانه شروعی مجدد هستیم؛ شروعی که امیدوارم با حضور و حمایت همه جانبه شما عزیزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون همیشه، انتهایی با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاینفک تاریخ هفت دهه‌ای این باشگاه هستید، شمایی که بوده‌اید، هستید و خواهید ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم یک روز می‌آییم و یک روز می‌رویم و خدا کند که تاریخ به دور از حب و بغض و تعصب و کینه قضاوتی عادلانه پیرامون ما داشته باشد که انشالله چنین خواهد بود.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۰ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , نامه قلعه نویی, هواداران زن و مرد


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.