نامه مجدد فروزنده به مجلس باید در هیئت‌رئیسه بررسی شود

۲۵م دیماه ،

عضو هیئت‌رئیسه مجلس، گفت: نامه مجدد فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور به مجلس پیرامون یک جانبه شدن سخنرانی احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس باید مجددا بررسی شود.

محمد دهقان نقندر نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در ارتباط با درخواست جدید معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پیرامون سخنرانی یک‌جانبه احمدی‌نژاد در صحن علنی پارلمان، گفت: بهارستان‌نشینان همواره از تعامل قوا استقبال می‌کنند، از همین‌رو زمانی که دولت تقاضای حضور در صحن علنی را داشت با استقبال مجلس روبه رو شد.

وی پارلمان را محلی برای گفتگوهای چند‌جانبه خواند و تصریح کرد: مجلس محلی برای گفتگوهای تعاملی و تعامل قواست و هنگامی که رئیس‌جمهور تقاضای گفتگوی تعاملی راداشتند این درخواست سریعا از سوی مجلس مورد استقبال قرار گرفت، ولی برای درخواست جدید معاون پارلمانی رئیس جمهور، باید این موضوع در جلسه هئیت‌رئیسه مجلس مورد برسی قرار گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس نامه جدید معاون پارلمانی رئیس‌جمهور را مخالف حفظ حرمت میان نمایندگان و دولتمردان خواند و بیان کرد: باید کاری کنیم که همواره حرمت‌ها میان نمایندگان و دولتمردان حفظ شود، لذا برگزاری جلسه‌ای که در آن رئیس‌جمهوربخواهد در آن متکلم وحده باشد بر خلاف حفظ حرمت‌ها خواهد بود و نمایندگان ملت با این نوع جلسات توافقی ندارند.

دهقان در پایان در خصوص محورهای این نشست نیز اظهار داشت: در این نشست رئیس‌جمهور در خصوص برخی مطالبی که تاکنون چندین‌بار راجع به آن‌ها سخن گفته مطالبی را مطرح خواهد کرد که از جمله آن هدفمندی یارانه‌هاست، که در این بحث اشتراک ‌نظری میان دولت و مجلس صورت نگرفته و باید بر سر آن به توافق رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.