نامه های خیس جوایز نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی تهران را تصاحب کرد

شنبه ۳ تیر – ۰۴:۵۵:۰۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- در نخستین جشنواره بین المللی فیلم های ویدئویی تهران بیش از ۷۰۰ فیلم در ۳ بخش مسابقه ایرانی( رویش یاس ها) ، مسابقه یک دهه فیلم های ویدئویی( خاطره یاس ها) و مسابقه بین المللی حضور داشتند که نامه های خیس شبکه چهار با کسب چهار جایزه اصلی بهترین فیلم این جشنواره شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، فیلم تلویزیونی نامه های خیس تولید سال ۱۳۹۰ شبکه ۴ داستان دختری بنام مرضیه را روایت می کند که سالهاست از مادر سالخورده و بیمارش پرستاری می کند او با خیاطی و تزئین لباس عروس امورات خود را می گذراند اما آشنایی با جوانی زندگی وی و مادرش را دچار تغییر می کند و ….
نامه های خیس به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه جوایز بهترین کارگردانی و بهترین تهیه کنندگی جشنواره فیلم ویدئویی تهران را دریافت کرد.
معصومه قاسمی پور برای بازی در فیلم نامه های خیس جایزه بهترین بازیگر زن نخستین جشنواره فیلم ویدئویی را کسب کرد.
یاس زرین بهترین صدای این جشنواره به رامین ابوالصدق صدابردار نامه های خیس، یاس زرین بهترین تدوین به یسنا گنجوی تدوین گر نامه های خیس ، در بخش بهترین بازیگری هم دیپلم افتخار بازیگر نقش مکمل مرد به محسن قاضی مرادی برای فیلم نامه های خیس اختصاص یافت.
یاس زرین بهترین فیلم ایرانی و خارجی جشنواره از نگاه تماشاگران هم به نامه های خیس رسید .
حسن ختام نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی تهران ۲۸ خرداد تا ۲ تیر اهدای یاس زرین بهترین فیلم به شبکه ۴ سیما و ناهید دل آگاه برای فیلم نامه های خیس بود. شبکه چهار سیما با ۱۹ اثر در بخش های مختلف به نخستین جشنواره فیلم ویدئویی تهران راه یافته بود که فیلم های تلویزیونی با نام های ( تنهایی، یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر، تلواسه) این شبکه در بخش خاطره یاس ها نامزد شدند که حجت قاسم زاده اصل به عنوان بهترین کارگردان ، شهاب حسینی بعنوان بهترین بازیگر مرد و فرشته سرابندی بعنوان بهترین بازیگر زن در این بخش جوایزی را کسب کردند .
فیلم انگشتر شبکه چهار هم برنده بخش رویش یاس های جشنواره های فیلم ویدئویی تهران بود.
رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه چهار انتخاب درست افراد و انگیزه بالای دست اندرکاران تولید را مهمترین عامل موفقیت نامه های خیس در این جشنواره اعلام کرد.
سیفی آزاد گفت در این فیلم تلاش شد به رغم کمبود بودجه بالاترین های استانداردهای تلویزیونی برای ساخت این فیلم لحاظ شود. این بیانگر این واقعیت است که اگر به استاندارد سازی فیلم های تلویزیونی دقت شود فیلم هم از اقبال مردمی بیشتری برخوردار خواهد بود و هم فیلمساز در یک فضای منطقی و واقعی فعالیت خواهد کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۳۱۶۵۵۰۶۴۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.