نامه ۱۸ تن از نمایندگان به وزیر اقتصاد برای رسیدگی به وضعیت نابسامان پالایشگاه نفت سپاهان اصفهان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

صرامی‌فروشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس از نامه ۱۸ تن از نمایندگان به وزیر اقتصاد برای رسیدگی به وضعیت نابسامان پالایشگاه نفت سپاهان اصفهان خبر داد.

محسن صرامی‌فروشان نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حادثه پالایشگاه نفت سپاهان اصفهان، اظهار داشت: سوء مدیریت، عدم نظارت و هیئت مدیره غیر بومی در پالایشگاه باعث شده شرایطی به وجود آید که مورد اعتراض ما نمایندگان است.  

 

وی ادامه داد: ظاهرا هیئت مدیره پالایشگاه قصد دارد دفتر خرید و فروش پالایشگاه را در تهران مستقر کند که ما به هیچ وجه نخواهیم گذاشت این اتفاق بیفتد و هیئت مدیره غیر بومی پالایشگاه باید بداند که اگر آن‌ها فقط می‌خواهند آلایندگی و کارگاهی بودن پالایشگاه را تقدیم کنند، ما نیز عزل آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.  

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه وضعیت پالایشگاه نفت سپاهان اصفهان را از سطوح مدیریتی وزارت نفت و اقتصاد و دارایی دنبال خواهیم کرد، خبرداد: حدود ۱۸ تن از مجمع نمایندگان استان اصفهان طی نامه‌ای به “طیب‌نیا” وزیر اقتصاد و دارایی از روند وضعیت این پالایشگاه اعلام نارضایتی کرده و عنوان داشتند که در صورت ادامه این روند از حرکت هیئت مدیره نالایق پالایشگاه جلوگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.