نامگذاری سالن‌ها به نام شهیدان از ابتکارت نمایشگاه کتاب بود

جمعه ۲۲ اردیبهشت – ۰۱:۳۴:۲۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

آیت‌الله محسن حیدری:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه خوزستان تاکید کرد: طرح عفاف و حجاب یک ابتکار مثبت و ستودنی از سوی مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: این نمایشگاه یک اتفاق بزرگ و ارزشمند در عرصه فرهنگ است که می‌توان آن را محلی برای تلاقی اندیشه‌ها، تعامل ناشران و کتابخوانان  همچنین ترویج کتابخوانی دانست.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن قدردانی از اقدامات مسئولان برای ترویج حجاب در سطح نمایشگاه کتاب گفت: طرح حجاب و عفاف و نصب بنرهای ویژه در سطح نمایشگاه بیست و پنجم، نامگذاری سالن‌ها به نام شهیدان، برپایی سالن بیداری اسلامی، یاس و ربع قرن از ابتکارات قابل توجه مسئولان در این دوره از نمایشگاه کتاب است.
امام جمعه خوزستان حجاب را یکی ازمعروف‌ها دانست که باید با تذکر و اقدامات فرهنگی آن را اشاعه داد.
آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ششمین روز از برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این نمایشگاه، دیدار و از این رویداد فرهنگی بازدید کرد.
بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» تا ۲۳ اردیبهشت در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) ادامه دارد.
سایت نمایشگاه به آدرس www.tibf.ir قابل دسترس است.
همچنین شماره تماس ۹۰-۸۸۴۹۶۲۸۱  جهت ارتباط با ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه است.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۱۱۳۳۴۲۹۰۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.