نام‌های بزرگ چیزی را تضمین نمی‌کنند-ماسکرانو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مدافع تیم‌ ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد که نام های بزرگ نمی توانند قهرمانی را در برزیل برای تیمی تضمین کنند. او گفت برزیل با توجه به امتیاز میزبانی بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین با بازیکنان بزرگی که در اختیار دارد یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل است. آلبی سلسته در برزیل با تیم‌های بوسنی، ایران و نیجریه همگروه و شانس نخست صعود به مرحله حذفی از این گروه است.

ماسکرانو مدافع آلبی سلسته معتقد است که داشتن بازیکنان بزرگ برای قهرمانی در برزیل کافی نیست و چیزی را تضمین نمی‌کند.

او در گفتگو با روزنامه الجزایری لوبیتور گفت: یک بازیکن برزگ به تنهایی نمی‌تواند قهرمانی را برای یک تیم تضمین کند. اولویت به کار گروهی است نه فردی. یک تیم برای موفیقت باید بتواند در کارهای گروهی خوب ظاهر شود. از این طریق است که می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر برد. در دو سال اخیر بعد از انتخاب سابیا به عنوان سرمربی جدید آرژانتین تغییرات مثبتی در تیم ایجاد شده است. خوشبختانه در انتخابی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و با اقتدار و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یافتیم. باید به این روند خوب خود ادامه دهیم.

مدافع آبی-اناری‌ها افزود: در ۲۴ سال اخیر نتوانسته‌ایم جزو چهار تیم برتر جهان باشیم. این زمان بسیار طولانی است. امیدوارم در برزیل به این طلسم پایان دهیم و در بین چهار تیم برتر قرار گیریم البته باید اعتراف کنم که این کار اصلا آسان نیست. قهرمانی در برزیل سخت است. حضور در جام جهانی و بالابردن جام برای هر بازیکنی یک رویا به شمار می‌آید. برای برآورده کردن این رویا باید تلاش زیادی کرد. مسیر طولانی و پر خطری پیش رو داریم.

این بازیکن آرژانتینی به ستایش از تیم ملی نیجریه پرداخت با این حال تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش هیچ تیمی را دست کم نخواهند گرفت: ” نیجریه تیم خوبی است. پیش از این دوبار برابر این تیم در فینال المپیک بازی کرده‌ام. نیجریه هم مانند ایران و بوسنی حریف سختی است. بازی در جام جهانی برابر هر تیمی سخت است و ما اصلا نمی خواهم هیچ تیمی را نادیده بگیریم. بسیاری براین باورند که آرژانتین در گروه راحتی قرار گرفته است و به راحتی می‌تواند به دور بعد صعود کند با این حال باید بگویم که ما به تمام تیم‌ها احترام خواهیم گذاشت و برابر آنها با احتیاط ظاهر خواهیم شد. برای صعود تمام تلاش خود را می کنیم. اشتباه خواهد بود اگر فکر کنیم که نام آرژانتین چیزی را برای ما تضمین می‌کند. باید قبل از هر دیداری برابر هر تیمی تدابیر لازم را به کار گیریم و با احتیاط به میدان رویم.”

ماسکرانو درباره این سوال که چه تیم‌های بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند، گفت: برزیل با توجه به آن که امتیاز میزبانی را دارد، بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. این تیم در جام کنفدراسیون ها با اقتدار عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم بسیار خوبی است. بعد از برزیل اسپانیا با توجه به نمایش خوبش در این چند سال اخیر بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. آلمان، هلند و آرژانتین هم از دیگر شانس‌های قهرمانی هستند اما باید این را گوشزد کنم که هویت تیم قهرمان در برزیل را می‌توان از بازی‌های آغازین مشخص کرد.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.