نام مرتضوی در قامت مدیرعامل به فهرست مدیران وزارت رفاه بازگشت

ایران > دولت
یک روز پس از انتشار یافتن خبر حذف نام مرتضوی از پایگاه اینترنتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام وی این بار به عنوان مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در پایگاه اینترنتی این وزارت خانه درج شده است.

فارس نوشت: پایگاه اینترنتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۳ بهمن ماه اسم سعید مرتضوی را به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از بخش معرفی مدیران خود حذف کرد.

براساس این گزارش، اسم مرتضوی تا ۲۳ بهمن به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در این بخش وجود داشت.

اما ۲۴ بهمن ماه بار دیگر نام مرتضوی به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پایگاه اینترنتی وزارت رفاه نوشته شد.

تنها تفاوت تغییر نام مرتضوی در سمت و عنوان این فرد به چشم‌ می‌خورد به‌گونه‌ای که پیش از این از مرتضوی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی نام برده شده ولی این بار وی در قامت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شناخته شده است.

این در حالی است که سازمان تأمین اجتماعی با گذراندن یک مصوبه در دولت از زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جدا شده و زیر مجموعه معاون اول رئیس جمهور قرار گرفته است.

البته این اقدام از سوی مراجع قضایی خلاف قانون تشخیص داده شده و ریاست مرتضوی بر این سازمان غیرقانونی اعلام شده است.

فارس در حالی خبر روز قبل مبنی بر حذف نام مرتضوی را منتشر کرده بود که پایگاه اینترنتی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با انتشار یافتن مطلبی نوشت: پیرو درج خبر حذف نام آقای سعید مرتضوی از پایگاه اینترنتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خبرگزاری فارس به اطلاع می رساند مراجعه به این پایگاه اینترنتی نشان دهنده نادرست بودن موضوع می‌باشد و اساسا” خبر مذبور تکذیب می‌گردد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.