نام موتور جستجوی ملی جایگزین گوگل !

بالاخره نام موتور جستجویی که پسوند ملی را به یدک می‌کشد مشخص شد. “فجر” نام موتور جستجویی است که رئیس سازمان فن آوری اطلاعات از راه‌اندازی آن خبر داده است.
ممتازنیوز : بالاخره نام موتور جستجویی که پسوند ملی را به یدک می‌کشد مشخص شد. “فجر” نام موتور جستجویی است که رئیس سازمان فن آوری اطلاعات از راه‌اندازی آن خبر داده است.
علی حکیم جوادی امروز در نشستی که به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان فن‌آوری اطلاعات برگزار شده بود از نام موتور جستجوی ملی پرده‌ برداشت.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود”یا حق” نام موتور جستجوی ملی خواهد بود اما حالا پس از چندین ماه که از قول و قرار مسئولان برای افتتاح این نیاز هر کاربر فضای مجازی می‌گذرد تازه نام آن به قطعیت رسیده است.

به گزارش ،اما اینکه چه زمانی وعده، وعیدها پایان می‌یابد و موتور جستجوی ملی افتتاح می‌شود مشخص نیست چرا که قبلا مسئولان مربوطه قول داده بودند تابستان امسال را با موتور جستجوی ملی آغاز کنیم اما گویا قسمت نبود حتی با این موتور تابستانمان را به پایان ببریم.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۸ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فجر, موتور جستجو, موتور جستجوی ملی, موتورجستجوی فجر, نام موتور جستجوی ملی, نام موتور جستجوی ملی جایگزین گوگل !, گوگل


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.