نام کی روش پشت پرده پیشنهادات قطری به بازیکنان ایرانی

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با شرایط خاصی مشغول آماده سازی تیم است و همه از وی انتظار حضور در جام جهانی را دارند و البته با شایعاتی در فوتبال ایران نیز روبرو شده که سر زبان ها افتاده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این مربی نگاه خاصی به حضور بازیکنان دورگر در فوتبال ملی ایران دارد و آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد همچنین به دلیل حضورشان در لیگ های معتبر و تجربه حضور در لیگ های حرفه ای ترجیح می دهد از آنها در ترکیب تیم ملی ایران استفاده کند علاوه بر آن شایعاتی نیز در خصوص رابطه وی با مربیان حاضر در لیگ قطر مطرح است که این آشنایی و ارتباط منجر به ارائه پیشنهادات قابل توجه از سوی قطری ها به بازیکنان در لیگ ایران می شود.
 
حضور واسطه ها برای جلب رضایت بازیکنان لیگ برتری بر سر تمرینات میز در تیمها همراه است و شرایط را برای مربیان تغییر داده زیرا آنها روی حضور بازیکنان خود تا پایان فصل حساب ویژه باز کردند اما وسوسه های عده ای خارج از تیم وضعیت را برای آنها سخت می کند.
 
این در حالی است که ردپای دستیار کی روش در این پیشنهادات به چشم می خورد و در حال حاضر نیز صحبت هایی در خصوص حضور کی روش در این مسائل عنوان می شود و شایعه شده سرمربی تیم ملی نیز در آن دخیل است و اقداماتی که صورت می گیرد به وی مربوط می شود البته مسئولان و مربی تیم ملی این صحبت ها را نمی پذیرند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.