ناهارخوری های شیک طراحان فشن و مد

۱۲ تیرماه ۱۳،

طراحان مد و فشن بازان در ایجاد استایل در خانه های خود کم نمی گذارند و زیباترین و شیک ترین قالب ها را برای خودشان می خواهند. در اینجا به دکوراسیون اتاق ناهارخوری های طراحان فشن و مد نگاهی می اندازیم.

طراحان مد و فشن بازان در ایجاد استایل در خانه های خود کم نمی گذارند و زیباترین و شیک ترین قالب ها را برای خودشان می خواهند. در اینجا به دکوراسیون اتاق ناهارخوری های طراحان فشن و مد نگاهی می اندازیم.اتاق ناهارخوری سینتیا رولی

صندلی ها، نیمکت بلند و بالش های این اتاق ناهارخوری همه از جنس پارچه Cole & Son می باشند. کاغذ دیواری آن توسط رولی طراحی شده است.

اتاق ناهارخوری آدام لیپ

اتاق ناهارخوری آپارتمان نیویورکی آدام لیپ، طراح پوشاک ورزشی، شامل میز سبک دهه سی، دو صندلی و دو نیمکت می گردد. لوستر شاخه شکوفه ای و کاغذ دیواری سیلک کار دست، به ظرافت و شیکی فضا می افزایند.

اتاق ناهارخوری کارولینا هررا

میز و آینه این اتاق در کنار صندلی ها و لوستر، کنسول سفارشی، لامپ های نئون، همگی در کنار هم عناصر اصلی این اتاق را تشکیل می دهند.
اتاق ناهارخوری ایوانکا ترامپ

لوستر جالب و مدرن، میز سفارشی و صندلی های چرم در این اتاق ناخوری، در کنار شمعدان های تیره رنگ و دیوارهایی به رنگ خنثی قرار گرفته اند.
اتاق ناهارخوری ژیل استوارت

میز این اتاق سفارشی ساخته شده و لوسترهای آن از برند کارلو اسکارپا می باشند. تابلوی نقاشی اثر سو ویلیامز است که به زیبایی در کنار شمعدان ها و گلیم سیلک قرار گرفته اند.

اتاق ناهارخوری اندرو گن

میز ماهوگانی انگلیسی و لوستر سوئدی و کمد قرن هجدهمی در کنار آینه لوئی شانزدهمی از جنوب فرانسه، این اتاق را تاریخی کرده اند.
اتاق ناهارخوری کریستین لوبوتن

میزناهارخوری مراکشی به شکل کاشیکاری طراحی شده است.

اتاق ناهارخوری جیل مندل

میز لاله ای برند Knoll در وسط صندلی های سبک Leleu قرار گرفته و در کنار لامپ ایستاده و نقاب سفالی فرانسوی، عکس هایی از Nereo و گونتر سیور روی دیوار مشکی رنگ نصب شده اند.

اتاق ناهارخوری مونیک لوئیلیه

صندلی های شیک و مدرن نانسی کورزین و میز سفارشی لوسیت در این اتاق ناهارخوری خودنمایی می کنند.

اتاق ناهارخوری مارک بجلی و جیمز میشکا

لوستر شمعدانی سنگ و کریستال این ناهارخوری حالتی سلطنتی به آن داده است و صندلی ها و میز به رنگ مشکی می باشند. شمعدان ها از مومبای آورده شده اند و کنسول قرن نوزدهمی این اتاق سوئدی است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.