ناوگان حمل ونقل عمومی چهارمحال وبختیاری آماده ارائه خدمت نوروزی است

۲۹م اسفند ،

ˈفریبرز کرمیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: به منظور حمایت از حقوق مسافران، برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمت به شهروندان با سطح کیفی بالا از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای چهارمحال وبختیاری به مسافران انجام شده است.

وی بیان داشت: دو هزار و ۳۵۰ وسیله نقلیه حمل ونقل چهارمحال وبختیاری آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی است که از این تعداد،۳۵۰ دستگاه اتوبوس و ۸۰۰ دستگاه تاکسی داخل شهری و برون شهری برای خدمت رسانی مسافران و شهروندان آماده است.

کرمی ادامه داد:همچنین یک هزار و ۲۰۰ دستگاه مینی بوس برای خدمات دهی به مسافران داخل استانی مهیا شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: هماهنگی های لازم از طریق انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل و رانندگان بخش مسافربری استان به منظور پیش بینی سرویس کشیک در زمان اجرای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده انجام شده است و در صورت بروز مشکل فنی برای این وسایل نقلیه، سرویس جایگزین در سریع ترین زمان ممکن در دسترس مسافران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نظارت و بازرسی در تعطیلات نوروزی با حساسیت بیشتری پیگیری شده و احترام به حقوق مسافران، ارائه خدمت با کیفیت بیشتر، حفظ نظم و آرامش، ارائه امکانات رفاهی در اتوبوس و جلوگیری از تردد وسایل نقلیه دارای نقص فنی در محورهای ارتباطی در دستور کار برنامه های این اداره کل قرار دارد.

وی در پایان گفت:شهروندان و مسافران وردوی به استان می توانند، نظرات، پیشنهادات، انتقادات یا موارد تشویقی خود را با سامانه پیامکی ˈ۱۰۰۰۳۰۰۸ یا

۳۰۰۰۱۴۳ ˈ با بازرسان این اداره کل در میان بگذارند.

۷۳۶۳/۵۴۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.