ناوگان خودرویی پلیس کرمان تقویت شد

ناوگان خودرویی پلیس کرمان تقویت شد

عصر خودرو : طی آیینی با حضور فرماندهی انتظامی استان کرمان و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی تعدادی خودرو و موتورسیکلت به ناوگان خودرویی نیروی انتظامی استان کرمان افزوده شد.

به نقل از ایرنا فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره در جمع خبرنگاران گفت: در این مرحله بخشی از توان جدید خودرویی بین یگان های مختلف انتظامی استان کرمان توزیع می شود.
سردار ˈحسین چناریانˈ‌ افزود: توزیع خودروهای یاد شده بر اساس نیازهای هر یگان و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، صورت می گیرد.
وی ادامه داد: به منظور تقویت پلیس، دو امر توسعه یگان های انتظامی و تقویت تجهیزات نیروهای انتظامی مورد توجه است که تامین خودروهای جدید نیز در همین رابطه انجام شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه تاکید کرد:‌ توسعه نظم و امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی است.
وی تاکید کرد:‌ در زمان حاضر نیروی انتظامی با توانمندی خود در راستای اجرای طرح های هدفمند می تواند بیش از پیش در حوزه توسعه و ارتقای امنیت اجتماعی تلاش کند.
سردار چناریان یادآور شد:‌ در راستای برخورد با مخلان امنیت اجتماعی از جمله معتادان پرخطر، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم توان بسیار خوبی در نیروی انتظامی وجود دارد.
فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین با تاکید بر این مطلب که تنها، موارد فوریت دار باید به ۱۱۰ اعلام شود، گفت: بخش فوریت های پلیسی (۱۱۰) از بخش انتظامی تفکیک می شود.
سردار ˈحسین چناریانˈ افزود: مردم باید موارد فوریت دار از جمله سرقت و نزاع را به ۱۱۰ اطلاع دهند و از ذکر موارد فاقد فوریت در بخش ۱۱۰ خودداری کرده و برای پیگیری موارد غیر فوریت دار به کلانتری ها و سایر مراجع مربوطه مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: با تفکیک بخش فوریت های پلیسی و موارد فاقد فوریت، سرعت حضور نیروهای ۱۱۰ در صحنه، دقت و پیگیری آنها بیشتر شده و رضایت بیشتری در بین مردم حاصل خواهد شد.
وی ادامه داد: موارد فوریت دار پلیسی مواردی است که حضور نیروی انتظامی به صورت آنی را می طلبد.
سردار چناریان، همکاری مردمی را ضامن ارایه خدمات هر چه بهتر انتظامی دانست و اظهارداشت: مردم به منظور توسعه و ارتقای امنیت اجتماعی باید اطلاعات خود را به نیروی انتظامی منعکس کنند.

دوشنبه ۲۰ شهریور   ۱۱:۱۹


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.