ناپولی و رد پیشنهاد سیتی برای خرید کاوانی

۱۵خردادماه،

براساس گزارش ها، این ملی پوش اروگوئه ای با مدیران سیتی برای انتقال به این باشگاه با دستمزد هفتگی ۱۸۰ هزار یورو به توافق رسیده و اننظار می رفت که ناپولی نیز با دریافت ۳۰ میلیون یورو به همراهی ژکو که ۲۹ میلیون یورو قیمت گذاری شده بود، این انتقال نهایی شود.

به گزارش گل، اما گفته می شود باشگاه ناپولی نمی خواهد کاوانی را با قیمتی کمتر از ۶۳ میلیون یورو از دست بدهد؛ در حالی که رافا بنیتس، سرمربی جدید این باشگاه، علاقه زیادی به ادین ژکو دارد.

همچنین ناپلی ها که هزینه زیادی برای به خدمت گرفتن بنیتس و کادر فنی پر تعداد او کرده اند، علاقه چندانی به پرداخت دستمزد هفتگی ۱۲۹ هزار یورویی به ژکو ندارند.

این در حالی است که این مهاجم بوسنیایی که در این فصل پشت سر آگوئرو و تبس قرار گرفت، می خواهد سیتی را ترک کند و باشگاه هایی مانند بوروسیا دورتموند، آرسنال و چلسی نیز به دنبال خرید او می باشند. 

سیتی می خواهد از این بازیکن برای تامین بخشی از مبلغ انتقال کاوانی استفاده کند اما ناپلی ها هنوز راضی به انجام این انتقال نشده اند.

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، این هفته در صفحه توئیترش نوشت:” کاوانی چهار سال دیگر با ما قرارداد و دارد و هر باشگاهی که به دنبال اوست، باید ۶۳ میلیون یورو بپردازد.

ما پیشنهادهایی برای او دریافت کردیم که همگی کمتر از این مبلغ است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.