ناپولی هم از “تبانی” بی‌بهره نماند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

هواداران ناپولی این روزها خبرهای ناخوشایندی را می‌شنوند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم دوم جدول کنونی رقابت‌های سری A از سویی باید بازجویی چند تن از بازیکنان و اعضای باشگاهش را تحمل کند و از سوی دیگر باید iبه جریمه‌ مالی و محرومیت از همراهی تماشاگرانش تن بدهد.

چند تن از بازیکنان ناپولی در فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۰۹ در بازی برابر سامپدوریا دست iبه تبانی زده بودند. این مسابقه ۱۶ می ۲۰۱۰ برگزار و با برتری یک بر صفر سامپدوریا پایان یافت. بردی که iبه راهیابی تیم شهر جنوا iبه رقابت‌های انتخابی لیگ قهرمانان اروپا انجامید. ماتئو جانلو، پائولو کاناوارو، جان لوکا گراورا و سیلویو گیوستی، بازیکنان کنونی و پیشین ناپولی در کنار بعضی از کارکنان باشگاه از سوی کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا فرا خوانده شده‌ و بازجویی‌شده‌اند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا موافقت خود را با بررسی‌های دادستانی باری که iبه دنبال روشن شدن رسوایی تبانی و فساد مالی در فوتبال این کشور است، اعلام نمود. گفته می‌شود کاناوارو و گراوا از “توافق غیرقانونی” یاد شده، با خبر بوده ولی آن را فاش نکرده‌اند. جانلو و گوستی هم با اتهام دریافت پول روبه‌رو می باشند.

این تنها بدبیاری این روزهای ناپولی نمی باش. اتحادیه فوتبال اروپا هم روز جمعه این باشگاه را با جریمه نقدی ۱۵۰ هزار یورویی روبه‌رو نمود. این تیم همچنین باید بازی خانگی آتی خود در لیگ اروپا را بدون همراهی همه تماشاگرانش برگزار کند. بر اساس حکم یوفا سیزده بخش ورزشگاه سن پائولو باید در بازی برابر دنیپر اوکراین خالی از تماشاگر باشد.

در اولین بازی ناپولی در لیگ اروپا دو هواداران تیم حریف مورد حمله قرار گرفتند. آنها تماشاگران AIK سولنا بوده و iبه شدت آسیب دیدند. فصل پیش تعدادی از هواداران بایرن‌ مونیخ هم از حمله تماشاگران خشونت‌طلب ناپولی در امان نمانده بودند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.