ناچار به قطع همکاری با میثاقیان شدیم

۲۳ام بهمن ،

به نقل از سایت رسمی باشگاه آلومینیوم هرمزگان، حسین جباری‌زاده دراین‌باره بیان کرد: اکبر میثاقیان در فصل قبل توانست دست به کار بزرگی زده و آلومینیوم را به لیگ برتر بیاورد تا مشوقان پرشور هرمزگانی طعم حضور در لیگ برتر را بچشند و شاید این قطع همکاری به منزله جدایی همیشگی نباشد. با توجه به نتایج اخیر آلومینیوم و سقوط ۴٫۵ سهمیه به لیگ یک به ناچار مجبور شدیم با میثاقیان توافق کرده و به همکاری خود در این مقطع پایان دهیم زیرا با توجه به شرایط موجود باید یک انگیزه و روحیه جدید در تیم تزریق شود تا در ۹ هفته پایانی بتوانیم جواز بقا در لیگ برتر را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه هرمزگانی اضافه کرد: رابطه باشگاه آلومینیوم با میثاقیان فراتر از یک باشگاه و مربی بود اما با ادامه این روند ممکن است یکی از کاندیدای سقوط به لیگ یک باشیم پس باید با وارد کردن یک شوک تیم آلومینیوم را از این شرایط خارج کنیم.

جباری‌زاده همچنین از حضور پرویز مظلومی در تیم آلومینیوم خبر داد و گفت: مظلومی چهره‌ای شناخته شده و کارنامه‌داری است و امیدوارم با حضور این مربی بتوانیم آلومینیوم را در جدول رده‌بندی بالا بکشانیم. مظلومی از فردا کار خود را در تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان آغاز و از دیدار با تیم صنعت نفت آبادان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.