ناکارآمدی خودمان را با پول نقد جبران کردیم

۴ م دیماه ،

ما مسئولین کشور ناکارآمدی خودمان را پول نقد نه با عقلانیت جبران کردیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ ابوترابی، نائب رئیس مجلس امروز ۴ دی در هفتاد و سومین اجلاس دانشگاه های علوم پزشکی کشور افزود: باید سلامت جسمی و روانی طوری تامین شود که سبب افسردگی و تعاملات جمسی فرد نگردد.

وی گفت: بهترین سکو برای حرکت به سوی خدا رجوع به کمال مطلق است به هر میزان انسان در علم، قدرت، حکمت و رحمت اوج گیرد به کمال مطلق نزدیک می گردد و به هر میزانی که از این موارد فاصله بگیرد از کمال مطلق دور می گردد .

رجوع به سوی خدا سعی آراستگی تدریجی به این کمالات و سکوی پرش رسیدن به نفس مطمئنه است و رسیدن به نفس مطمئنه مقامی برای رسیدن به رضای خدا است .

ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: تصمیم شما باید مورد امضای عقل ، علم و خدا باشد که متاسفانه ما با این مقام فاصله بسیاری داریم در واقع امروز شرایط کشور اقتضا می کند که ما در این مسیر سریع تر حرکت کنیم و از همه توانمان استفاده کرده و تصمیم گیری های صحیحی انجام دهیم.

ابوترابی اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم جاهل مقصر نباشیم بلکه باید جاهل قاصر باشیم ولی هنوز به این مقام نرسیده ایم.

نایب ریس مجلس تصریح کرد: ما آغاز یک حرکتی را تجربه می کنیم که در این حرکت باید درآمدها و هزینه های ما واقعی باشد باید توجه داشت یکی از هزینه های کشور حوزه درمان و آموزش پزشکی است که نیاز است که مدیریت آن باید در دست حاکمیت باشد.

امروز فرصتی است که منابع صحیح را در مجاری صحیح خود استفاده کنیم و هزینه را به حداقل ممکن کاهش دهیم و کشور را در خارج رفت این اوضاع پیش ببریم  اگر این اوضاع را خوب کنترل  کنیم می توانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

وی خاطر نشان کرد: هر قدر می توانید به استفاده درست از بودجه ها فکر کنید ما در خصوص بهره برداری در مقایسه با کشور های توسعه یافته فاصله بسیاری داریم بنابراین باید به افزایش بهره وری نه از افزایش بودجه بپردازیم چرا که ما ناکارآمدی خودمان را با پول نقد نه با عقلانیت جبران کرده ایم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.