ناکامی آمریکا و غرب در مسئله سوریه/ بشار اسد وجهه‌ای قانونی در بین ملت خود دارد

۱۶م اسفند ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در حال حاضر سوریه به سبب دخالت‌های خارجی دچار ناآرامی شده اما آمریکا و غرب علی‌رغم ادعایشان که گفته بودند در مدت کوتاهی کار سوریه را تمام می‌کنند اما نتوانستند و سبب این مهم این است که حکومت سوریه یک حکومت مردمی بوده و بشار اسد وجهه‌ای قانونی در بین ملت خود دارد.

” مصطفی قوام ” در گفتگو با خبرنگار سیاسیت خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه اختلافات داخلی در میان بعضی کشورهای منطقه ناشی از دخالت‌های مستقیم یا پنهانی آمریکا، غرب و رژیم جعلی صهیونیستی است، گفت: آمریکا، غرب و رژیم غاصب صهیونیستی با وجود دخالت‌های بسیار در امور داخلی بعضی کشورهای منطقه  نتوانستند در جمهوری اسلامی ایران دخالت کنند چراکه در ایران حکومت مردمی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سوریه به سبب دخالت‌های خارجی دچار ناآرامی شده اما آمریکا و غرب علی‌رغم ادعایشان که گفته بودند در مدت کوتاهی کار سوریه را تمام می‌کنند اما نتوانستند و سبب این مهم این است که حکومت سوریه یک حکومت مردمی بوده و بشار اسد وجهه‌ای قانونی در بین ملت خود دارد.
 
قوام افزود: غرب به سرکردگی آمریکا سعی دارد دست‌نشانده‌های خود را در منطقه به روی کار آورد تا مجری اهداف شوم آنها در منطقه باشند.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: با توجه به موارد گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که منشاء تمام مسائل و مشکلات موجود در کشورهای منطقه، آمریکا و غرب بوده و عکس‌‌العمل مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات آنها  تنها سکوتی مرگبار است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که در یک کشور می‌تواند حافظ منافع و امنیت ملی آن کشور باشد، وحدت بین اقوام مختلف بوده؛ در حال حاضر یکی از برنامه های آمریکا و غرب ایجاد اختلاف قومی در بین ملت‌ها بوده تا از این طریق منافع خود در منطقه را حفظ کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.