ناکامی رئال در برنابئو/ بایرن با پنالتی به فینال مونیخ رسید

فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

تیم بایرن مونیخ با پیروزی مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی، به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی دیشب رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف بایرن مونیخ رفت که این دیدار با برتری ۲-۱ تیم میزبان خاتمه یافت تا با توجه به تکرار نتیجه دیدار رفت، کار به وقت اضافه کشیده شود.

رئالی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و به دو گل پیاپی دست یافتند. رونالدو در دقایق ۶ از روی نقطه پنالتی و ۱۴ برای کهکشانی ها گلزنی کرد.

در دقیقه ۲۷ بایرن به گل اول خود رسید. خطای پپه بر روی گومز داور مجارستانی را مجاب کرد تا ضربه پنالتی اعلام کند. این ضربه را نیز روبن با خوش شانسی وارد دروازه کاسیس کرد.

در وقت های اضافه دو تیم با احتیاط زیادی بازی کردند. البته رئال این فرصت را داشت که گلزنی کند، اما بازیکنان این تیم چند فرصت را از دست دادند. نمایش ضعیف کاکا از زمان ورودش به میدان از نکاتی بود که به چشم می آمد. این بازیکن برزیلی بیشتر توپ هایی را که او رسید، لو داد.

تلاش دو تیم پس از ۱۲۰ دقیقه برنده را مشخص نکرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در این بخش ابتدا آبالا برای بایرن گلزنی کرد، اما رونالدو در عین ناباوری ضربه اش را از دست داد.
 
در پنالتی دوم گومز اختلاف را دوبرابر کرد، اما کاکا نمایش شعیف خود را با خراب کردن ضربه پنالتی اش تکمیل نمود.

پنالتی سوم بایرن را که تونی کروس زد، توسط کاسیاس مهار شد تا میزبان امیدوار شود. ژابی آلونسو نیز برای میزبان موفق به گلزنی شد تا اختلاف کمتر شود.

ضربه پنالیت چهارم بایرن که لام زد، توسط کاسیاس باز هم مهار شد، اما راموس این فرصت طلایی برای مساوی کردن را از دست داد و با ضربه ای بی دقت توپ را به میان تماشاگران مادریدی فرستاد.

قرعه پنالتی بایرن به نام باستیان شوایتن اشتایگر افتاد. این هافبک ملی پوش بایرن نیز بر خلاف جهت حرکت کاساس گلزنی کرد تا بایرن در سانیتاگوبرنابئو جشن صعود به فینال را بگیرد.

بدین ترتیب دو تیم بایرن مونیخ و چلسی فینال این فصل از رقابت ها را سه هفته بعد در ورزشگاه آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن برگزار خواهند کرد.

ناکامی رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی حذف آنها در ورزشگاه خانگی خود از بزرگترین اتفاقات این فصل بود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.