ناکامی طرح مبادله شیر و علوفه/ دامداران علاقه‌ای به دریافت علوفه ارزان ندارند

دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران با بیان اینکه دامداران علاقه‌ای به دریافت حواله علوفه ارزان در قبال تحویل شیر ۷۵۰ تومانی ندارند، گفت: بعد از گذشت ۱۰ روز از اجرای این طرح هنوز قیمت شیر خام کاهش نیافته است.

رضا باکری در پاسخ به روند اجرای تحویل شیر ارزان در قبال علوفه یارانه‌دار گفت: بعد از گذشت ۱۰ روز پیشرفتی در اجرا حاصل نشده و دامداران علاقه‌ای به دریافت علوفه یارانه‌دار برای تحویل شیر ارزان ندارند.

دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران افزود: اتحادیه دامداران آنالیز اینکه چقدر در قبال دریافت شیر ۷۵۰ تومانی علوفه ارزان تحویل دهد را انجام داده است اما دامداران تمایلی به دریافت آن ندارند.

باکری در پاسخ به اینکه طرح تحویل نهاده یارانه‌ای در قبال دریافت محصول ارزان در مورد مرغ هم اجرایی شد اما هیچ نتیجه‌ای را در بر نداشت، گفت: در صورتی که این تفاهمنامه‌ها بازنگری شوند نتیجه مطلوب‌تر خواهد داشت.

وی افزود: در حالی که طبق مصوبات قبلی شیرخام باید کیلویی ۷۵۰ تومان به فروش می‌رسید اما در حال حاضر کیلویی ۱۰۵۰ تومان به فروش می‌رسد.

برای تثبیت قیمت شیر خام ، قرار شد اتحادیه سراسری دامداران علوفه ارزان بین دامداران توزیع و از آنها شیر ۷۵۰ تومانی تحویل گیرد که به گفته دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران با گذشت ۱۰ روز از زمان اجرای این طرح تاکنون موفقیتی حاصل نشده است.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.