ناکامی های اخیر برای چلسی دردسر ساز خواهد شد

۲۹ آبان ،

قهرمانان فصل اخیر جام قهرمانان اروپا برای آنکه بتوانند به ۱۶ تیم نهایی این جام در این فصل راه پیدا کنند باید در بازی خود بازنگری کنند.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، با وجود اینکه ۲ بازی از مرحله گروهی هنوز باقی مانده است اما منچستر یونایتد، یورتو و مالاگا شانس بیشتری برای صعود دارند، این در حالی است که نتیجه نهایی این هفته نیز مشخص نخواهد شد چرا یوفا قانونی متفاوت دارد که تشخیص صعود تیم ها را تا شوت نهایی آخرین دیدار به تعویق می اندازد اما در حقیقت آرسنال، بارسلونا، بایرن مونیخ، سلتیک، بورسیا دورتمند، آث میلان، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، شالکه، صفرچهار، شاختار دونستگ و والنسیا در صورتی که رقابت این هفته را نیز با پیروزی به پایان برسانند به دور بعدی صعود خواهند کرد.

اما چلسی نیز اگر بتواند دیدار گروه ث خود مقابل یوونتوس را در تورین با پیروزی پشت سر بگذارد به ۱۶ تیم نهایی راه یابد و برای دهمین فصل متوالی این صعود را تجربه کند.

اما یاران دی متئو چهار دیدار اخیر لیگ برتری خود را بدون پیروزی پشت سر گذاشته اند و باخت اخیر آنها مقابل وست برومویچ نیز همه را بسیار متعجب کرده است این باخت ۲ بر ۱ به طور تماماً نتیجه دفاع ناکارآمد این تیم است که دی متئو باید آنرا پیش از حذف شدن از جامی که فصل قبل آنرا با خود به خانه بردند بهبود ببخشد.

این سرمربی ایتالیایی نیز با اشاره به مشکلات تیمش اذعان کرد چراکه با خود مهاجمان بی نظیر و فوق العاده ای که این تیم در خدمت دارد حیف است که از راهیابی به ۱۶ تیم نهایی و دفاع از عنوان قهرمانی شانس باز بماند.

از وقت شکل گیری جام قهرمانی اروپا هیچ تیمی که حتی یکبار نیز عنوان قهرمانی این جام را به دست آورده از رسیدن به ۱۶ تیم نهایی در فصل های بعد محروم نشده است و اگر این اتفاق برای چلسی بیافتندآنها اولین تیم خواهند بود و این کمی تأسف بار است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.