ناگفته​هایی از جنگ iبه روایت یک اطلاعاتی در «لشکر خوبان»

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش خبرآنلاین، «لشکر خوبان» خاطرات داستانی «مهدی قلی رضایی» از رزمندگان قدیمی آذربایجان است که iبه قلم معصومه سپهری iبه رشته تحریر درآمده است. «مهدی قلی رضایی» در این کتاب خاطرات خود از لشکر عاشورا را روایت کرده و این کتاب نوجوانی را iبه یاد می‌آورد که با سماجت و همت ستودنی، سخت‌ترین و ناگهانی‌ترین لحظات میدان‌های خطر و اتفاق را تجربه کرد و از هر جنگ و عملیاتی، یادگار زخمی بر خود انداخت.

خواننده‌‌ کتاب می‌تواند در‌ کنار راه جستن‌ iبه ژرفای‌ روابط ‌انسانی‌ iبه ‌ارزش‌ مواجهه مردان رزمنده‌ با‌ خطرات‌ و‌ اتفاق‌ها‌ بپردازد و بخشی از ناگفته‌های جنگ را از زبان یک نیروی اطلاعاتی مرور‌کند. او در روایت خود جنگ را نه از منظر‌ خاطره، بلکه گاه از چشم‌ یک ‌منتقد نگریسته ‌است و همین شاید ‌بتواند‌‌‌‌ گامی ‌نو‌ در فهم زوایای‌‌ گوناگون نبرد هشت ساله ملت ما باشد.

او در روایت خود، جنگ را نه از منظر خاطره، بلکه گاه از چشم یک منتقد نگریسته است و همین شاید بتواند گامی نو در فهم زوایای گوناگون نبرد هشت ساله مردم ایران باشد.

چاپ هشتم کتاب با قیمت ۱۹ هزار تومان از سوی انتشار یافتنات سوره مهر انتشار یافته است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و سفارش هر محصول فرهنگی کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون iبها ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت iبها پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.