نایب رییس مجلس از دو کتاب با موضوع آزادگان رونمایی کرد

به گزارش روز سه شنبه اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی ، ‘محمود حمیدی’ و ‘اکبر فرحبخش’ صاحبان این دو اثر از پرسنل شهرداری تهران هستند و خاطرات دوران اسارت آنها به صورت کتاب منتشر شد.

به گزارش ایرنا، رونمایی از این دو کتاب همزمان با ایام بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و به همت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران انجام شد.

در این مراسم علاوه بر ابوترابی‌فرد، ‘منصور احمدلو’ مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و ‘حمید علی صمیمی’، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران، ۶۰۰ نفر از آزادگان شاغل در شهرداری تهران و جمعی از نویسندگان و فرهیختگان حضور داشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوران اسارت آزاده سرافراز، مرحوم ‘سیدعلی‌اکبر ابوترابی’، به نقل از آن آزاده سرافراز گفت که اسارت، قطعه‌ای از بهشت بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در این مراسم اظهارداشت: حادثه اسارت از هر دریچه‌ای که بنگریم یک رویداد کاملا استثنایی است.

در پایان این مراسم از ‘اکبر فرح‌بخش’ و ‘محمود حمیدی’، دو آزاده کشور تقدیر و به رسم یادبود هزینه سفر به عتبات عالیات به آنها اهدا شد.

سیام**۹۱۲۱**۱۴۷۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۵۷۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.