نایب رییس هیات مدیره باشگاه برق شیراز: جایگاه واقعی تیم برق لیگ برتر است

به گزارش ایرنا، محمدهادی منصوری پس از اعلام انتقال امتیاز تیم استیل آذین به باشگاه برق شیراز، در جمع بازیکنان تیم برق شیراز

حضور یافت و گفت: پس از واگذاری باشگاه برق شیراز به بخش خصوصی، اعضای هیات مدیره باشگاه تلاش کردند تا تیم برق را به دسته یک باز گردانند.

وی افزود: باشگاه برق شیراز ظرف چند سال گذشته، فراز و فرودهای زیادی داشته است و بیش از هر چیز مردم که صاحب اصلی باشگاه هستند، نگران تیم محبوبشان بودند.

منصوری گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، خبر مسرت بخش استاندار فارس مبنی بر انتقال تیم برق شیراز به دسته یک، کمترین پاداشی بود که تقدیم به هواداران این تیم شد.

مدیر همیاری شهرداری های استان فارس خطاب به بازیکنان تیم برق شیراز اظهار داشت: بدون تردید غیرت و مردانگی شما و ارزش بسیار بالای پیراهن تیم برق سبب خواهد شد سال آینده برای حضور در لیگ برتر برنامه ریزی کنیم.

عضو هیات مدیره و سرپرست باشگاه برق شیراز هم در جمع بازیکنان این تیم گفت: حضور تیم فوتبال برق شیراز با پیشینه ۷۰ ساله در دسته دوم در شان این تیم نبود از این رو با حمایت استاندار فارس و تلاش حسین فارسی سرمایه گذار تیم برق در نخستین گام، اقدام به خرید امتیاز تیم استیل آذین در دسته یک کردیم.

حیدرعلی کامیاب ادامه داد: کسانی که پیراهن تیم برق شیراز را می پوشند، باید تلاش خود را دو چندان کنند تا این تیم به لیگ برتر بازگردد و دل هوداران آن در سراسر ایران شاد شود.

وی خطاب به بازیکنان تیم برق شیراز افزود: مالک اصلی این باشگاه، مردم هستند و همین امر کار شما را دشوار می کند زیرا می بایست تعهد و دین خود را نسبت به آنها ادا کنید.

کامیاب افزود: باشگاه برق شیراز هم در مورد بدهی های خود نسبت به بازیکنان این تیم تعهد دارد که آن را نیز پرداخت خواهد کرد.ک/۲

۷۳۶۸ /۶۷۹

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۳۷۱۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.