نایک ساعت مچی هوشمند می‌سازد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت Nike که در زمینه تولید تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی آن فعالیت می‌کند، در حال کار کردن روی ساعت مچی هوشمند است که این مسئله می‌تواند طی سال آینده دیگر شرکت‌های الکترونیکی را دچار مشکل کند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، منابع آگاه در شرکت‌های تایوانی تامین کننده قطعات الکترونیکی به خبرگزاری DigiTimes اعلام کردند که Nike در نظر دارد ساعت مچی هوشمند خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ میلادی وارد بازار کند.
 
منابع آگاه می‌گویند که تولید اولیه قطعات این محصول آغاز شده است و ساعت مچی هوشمند Nike هم‌اکنون در مرحله اتصال قطعات به یکدیگر به‌سر می‌برد.
 
شرکت Nike هم‌اکنون بیش از ۳۰ درصد بازار جهانی محصولات و پوشاک ورزشی را در اختیار دارد، اما از آنجای که شرکت‌های الکترونیکی به سمت تولید ساعت‌های مچی هوشمند روی آورده‌اند و نسل تازه این ساعت‌ها هم شامل ابزارهای ورزشی و تناسب اندام می‌شود، این مسئله می‌تواند برای Nike نگران کننده باشد.
 
با این وجود بعضی منابع اعلام کرده‌اند که این محصول تازه می‌تواند نسخه به‌روز شده ابزار قبلی شرکت Nike موسوم به Fuelband باشد. این ابزار یک دستبند ساده بود که اطلاعات مربوط به تناسب اندام را در خود نگه می‌داشت و امکان انتقال آن‌ها به سرور مربوطه برای تجزیه و تحلیل بیشتر را هم فراهم می‌کرد.
 
بزرگترین رقیب Nike یعنی شرکت Adidas به تازگی ساعت مچی هوشمند خود را روانه بازار کرده است که می‌تواند با گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز فون ارتباط برقرار کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.