نا گفته هایی از بازی Tomb Raider

آخرین شاهکار از تیم بازی سازی Crystal Dynamics که هم در نمایشگاه E3 امسال و هم در همایش های سال گذشته، بسیار خوب درخشید و همه را تحت تاثیر قرار داد، این روز ها مورد توجه بسیاری از سایت های خبری و منتقدین بازی های رایانه ای قرار گرفته است و روزانه خبر های زیادی از این اثر می شنویم.

این شاهکار چیزی نیست جز بازی اکشن – ماجراجویی Tomb raider که شماره های متعدد از این بازی را برای کنسول ها و پلاتفرم های مختلف شاهد بودیم. نسخه های مختلف این بازی در زمان خودش هم خوب و هم منحصر به فرد بود و کمتر پیش می آمد که این اثر را کسی نشناسد یا بازی نکرده باشد. سری بازی های Tomb raider از کنسول PS one تا به امروز با ما همراه بوده اند.

این اثر با آرمان های یک  بازی پازلی و معمایی هماهنگ است که البته طرفداران خاص خود را دارد و به پایان رساندن هر کدام از نسخه های بازی، نیازمند تجربه  و دقتی مضاعف است.

آخرین خبری که از نسخه ی جدید بازی Tomb raider منتشر شده است، به این شرح است که :

“تیم بازی سازی Crystal Dynamics روی تک تک لحظه ها و مراحل بازی وسواس بسیاری به خرج دادند و سعی کردند که مراحل را بسیار متفاوت و تاثیر گذار خلق کنند. سازنده گان این گونه گفته اند که سری بازی های Tomb raider  همانند یک سریال می مانند که بازی کن نقش کارگردان را دارد. در این نسخه بازی خطی نیست و ممکن است هر بازیکن شاهد بخش های متنوع و مختلفی باشد. سازنده گان می خواهند که بازیکن دقیقا خود را به جای لارا کرافت شخصیت اصلی و دوست داشتنی بازی Tomb raider  بگذارد و تمام اتفاق های بازی را طوری حس کند که انگار در همان موقعیتی است که لارا کرافت قرار دارد.

داستان بازی لارا کرافت را نمی شود در یک بازی به تنهایی جای داد و ماجراجویی های این شخصیت کنجکاو به این راحتی پایان پذیر نیست. سازنده گان گفته اند که می خواهند با ساختن صحنه ها و موقعیت هایی باعث شوند بازیکن از شدن هیجان گریه کند !”

این تعریف ها با توجه به پیش نمایش هایی که از بازی منتشر شده است،‌ به نظر منطقی می آیند و ما شاهد یک “جنجال” به تمام معنا در سبک بازی های اکشن – ماجراجویی و حتی در دنیای بازی های رایانه ای هستیم. در این بازی از موتور گرافیکی بهبود یافته ی Crystal Engine استفاده شده است

افرادی که روی پروژه ی بزرگ Tomb raider کار می کنند، همه جزو بهترین هستند. یکی از این افراد در پروژه ی بازی خدای جنگ ۲ نقش داشته و دیگری به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم بازی سازی  بازی زیبای Mirror Edge بوده است. جالب است بدانید که صداگذاری لارا کرافت را خانوم Camilla Luddington بازیگر انگلیسی بر عهده دارد. این بازیگر در سریال William & Kate به محبوبیت رسید.

بازی Tomb raider در سال ۲۰۲۴ برای پلاتفرم های خانگی Xbox360 و PS3 عرضه خواهد شد و با کمی تاخیز نیز به کامپیوتر های خانگی خواهد آمد.

پس در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۴ خود را برای یک ماجراجویی فوق العاده نفس گیر و غیر قابل پیش بینی آماده کنید.

مطالب مرتبط

  • I Am Alive به PC می آید
  • ۳۶ شخصیت جسور در دنیای دیجیتالی
  • بازی جدید “PS Move” رونمایی شد
  • سیر تحول کنترلر های کنسولی (اینفوگرافیک)
  • “مافیا ۳″ برای Xbox720 ساخته می شود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.