نباید با ایجاد حاشیه تمرکز کی‌روش را بر هم زد

‌      فرشاد پیوس در مورد شرایط تیم ملی گفت: در این مقطع باید به تیم ملی کمک کرد. تیم ملی سرمربی دارد که دارای تفکر است و سبک خاص خودش را دارد. اگر ما انتقاد زیادی از او انجام دهیم باعث می‌شود تیم ملی به حاشیه برود و سرمربی به جای اینکه تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارد باید دنبال حواشی برود. در نهایت این مسئله دودش به چشم فوتبال ایران می‌رود چرا که سرمربی بعد از دو سه سال به کشور خود باز می‌گردد اما آن وقت فوتبال ما است که ضرر می‌کند.

وی افزود: باید همه کمک کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم. باید تیم ملی را حمایت کرد تا بتواند به جام جهانی صعود کند. باید آینده نگر باشیم و با انجام انتقادهای بی‌فایده تیم ملی را به حاشیه نبریم.

پیوس یادآور شد: تیم ملی ضعف‌هایی هم دارد، متأسفانه کی‌روش تنها روی چهارده پانزده بازیکن تیم را می‌بندد و این باعث می‌شود که بازیکنان جوان لیگ انگیزه خود را از دست بدهند. در هر حال این هم سلیقه مربی است و باید به نظر او احترام گذاشت.

ملی پوش سابق فوتبال ایران در مورد دیدار حساس برابر لبنان اظهار داشت: بازی سختی نیست و اگر بتوانیم در آن به پیروزی برسیم ۷۰درصد راه صعود به جام جهانی را طی کرده‌ایم.

لبنان تیم شناخته‌ شده‌ای نیست و قدرت زیادی در فوتبال ندارد. این نباید باعث شود این تیم را دسته‌کم بگیریم باید از لبنان ترسید آنها در زمین خودشان بازی می‌کنند، نباید بازیکنان ما خیلی بی محابا و هجومی بازی کنند باید سعی کنند بازی را در اختیار خود بگیرند و در موقعیت مناسب گل‌زنی کنند.

پیوس در مورد حاشیه‌هایی که برای پرسپولیس ایجاد شده و حمید علی‌عسگر از تیم اخراج شده است عنوان کرد: این حاشیه‌ها به ضرر پرسپولیس تمام می‌شود. علی‌عسگر بازیکنی است که از رده پایه بالا آمده و توانسته به تیم بزرگسالان برسد. او سال قبل بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داد اما الان نظر مربی این است که کمتر بازی کند.

باید با علی‌عسگر صحبت کرد او کارش اشتباه بوده، اما نباید تصمیمی گرفت که باعث شود این بازیکن را از دست داد و فوتبالش از بین برود. به هر حال علی‌عسگر بازیکن جوانی است، کمیته انضباطی باید تصمیمی بگیرد که برای او مفید باشد. باید با او صحبت شود و اشتباهاتش را به او بگویند.

وی در مورد مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: فشار روحی و روانی بیش از حدی که روی پرسپولیس وجود دارد باعث این مصدومیت ها می شود. مانوئل دیگر به شناخت خوبی از تیم رسیده و باید سعی کند روی بازیکنان در تمرینات کمتر فشار بیاورد. بازیکنان پرسپولیس بازیکنان بزرگ و خوبی هستند که همگی کارایی لازم را دارند اگر در تیم رفاقت‌ها زیاد شود پرسپولیس می‌تواند در ادامه نتیجه بهتری بگیرد. بزرگ‌ترهای تیم مثل کریمی و مهدوی‌کیا باید کمک کنند که رفاقت و همدلی در تیم بیشتر شود تا انشالله از بازی نفت به بعد پرسپولیس بتواند روی روند موفقیت قرار بگیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.