نباید دورتموند و لورکوزن را دست کم بگیریم

۱۵م دیماه ،

باواریایی ها در نیم فصل اول رقابت های بوندس لیگا عملکرد فوق العاده ای داشتندوبا ۹ امتیاز فاصله نسبت به بایرلورکوزن رده دوم روانه تعطیلات زمستانی شدند

حالا باستین شواین اشتایگر در صحبت هایی به وب سایت رسمی باواریایی ها گفته:«  فاصله زیادی تا زمان اهدای جام باقی مانده. تک تک اعضای تیم ما باید تلاش کنند تا با تمام توان و با ادامه مسیری که در نیم فصل اول طی کردیم، برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش کنیم. ما باید بهتر کار کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم در پایان فصل به جام برسیم.»

شواین اشتایگر ادامه داد:« ما خیلی خوب دفاع می کنیم و این فاکتور سرنوشت سازی است. قطعا این در مقایسه با فصل قبل تغییر کرده است. این چیزی است که من شخصا به آن توجه می کنم. به همین خاطر هم هست که در شرایط خوبی هستیم. به علاوه خریدهای جدید تیم به خوبی در تیم جا افتاده اند. مهم است که فصل را خیلی خوب و با شکست دادن فورث و اشتوتگارت آغاز کردیم. حالا باید رو به جلو حرکت کنیم و به روند این بردها ادامه دهیم.»

بوروسیا دورتموند، قهرمان فصل قبل بوندس لیگا ، حالا با بایرن ۱۲ امتیاز فاصله دارد و شواین اشتایگر معتقد است که باواریایی ها نباید لورکوزن و دورتموند را دست کم بگیرند:« دورتموند هم دقیقا مثل ما، شرایط خیلی خوبی در تیمش دارد. ما نباید بایرلورکوزن را هم دست کم بگیریم. آنها این فصل تدافعی تر می باشند و ترجیح می دهند تا با ضد حملات به گل برسند.این سبب می شود تا آنها خیلی خوب باشند. ما باید به خاطر عدم قهرمانی مان در فصل قبل فقط خودمان را سرزنش کنیم. حالا همه چیز در دستان ماست.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.