نباید عموم مردم را حقوق‌بگیر دولت کنیم

۱۳م اسفند ،

دبیر‌کل جبهه پیروان خط و امام و رهبری با اشاره به اینکه در مقاطع زمانی راجع به پرداخت یارانه پیشنهادات خود را به دولت داده‌ایم گفت: نباید عموم مردم را حقوق بگیر دولت کنیم و نباید بدون نظارت یارانه‌ها پرداخت شود که این امر رشد تورم را لجام گسیخته خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حبیب‌الله عسگراولادی  دبیر‌کل جبهه پیروان خط و امام و رهبری که به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سخن می‌گفت، افزود: فاصله دهک‌های پایین با بالا به صورت محسوس کم شده است و این دستاوردهای دولت نهم و دهم است.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد تصریح کرد: یارانه پرداخت شده در اعماق کشور آرامشی را برای بی‌درآمد‌ها و کم درآمدها پدید آورده و ادامه دارد. البته در مقاطع زمانی راجع به پرداخت یارانه پیشنهادات خود را به دولت داده و تاکید کردیم که نباید عموم مردم را حقوق بگیر دولت کنیم و نباید بدون نظارت یارانه‌ها پرداخت شود که این امر رشد تورم را لجام گسیخته خواهد کرد.

عسگر اولادی در مورد همت دولت در کمک به محرومان اظهار داشت: اولویت اول در اجرای سهام عدالت اشخاص تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بود، همچنین در این سالها شاهد افزایش مستمری و کمک به معیشت زندگی اشخاص تحت پوشش کمیته امداد بودیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، اجرای طرح پزشک خانواده و تامین هزینه‌های بهداشتی و درمانی و کمک به تامین هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و در بخش بازتوانی تخصیص تسهیلات بانکی و اعتبارات مورد نظر را از جمله اقدامات یاد کرد.

وی در پایان افزود: در سفرهای استانی رئیس‌جمهور ، کمک جدی به تامین جهیزیه دختران و مسکن محرومان و فضاهای آموزشی و فرهنگی برای محرومان تحت پوشش و کمک‌های دیگر شده که باید از بابت تقدیر کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.