نبرد آذری ها، تقابل شاگرد و مربی در پایتخت

۳۰ آبان ،

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور فردا چهارشنبه اول آذر با برگزاری شش دیدار دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال حساس ترین بازی میان تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز برگزار می گردد، نمایندگان آذری زبان کشورمان در این دیدار حساس و سنگین برای رسیدن به برد راه سختی را در پیش دارند، ارومی ها در این هفته هم به سبب رای کمیته انضباطی از داشتن “شیرکوند” لیبروی اصلی و فیکس تیم محروم می باشند، تبریزی ها نیز با انگیزه تر از قبل مصاف حریف خواهند رفت آن ها با کسب برد هفته هفتم از نظر روحی تقویت شده اند و آماده غلبه بر حریف می باشند.

** نارنجی پوشان در یزد، دیدار با کاپیتان مهدوی

دیگر دیدار حساس و سنگین این هفته از مسابقات و پیشگامان کویر یزد در ورزشگاه شاهدیه یزد برگزار خواهد شد. این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که ” مهدی مهدوی” کاپیتان امسال تیم یزد، فصل قبل در سایپا بازسازی کرده است  و میتواند تا حدودی در بازی خوانی نارنجی پوشان و نوع عملکرد آنها  به کادر فنی تیم پیشگامان کمک کند.

** جدال قعر نشینان با پایتخت نشینان

ورزشگاه المپیک شهر گنبد در این هفته میزبان تیم های بازرگانی گنبد و نوین کشاورز است تیم والیبال گند که امسال نتوانسته عملکرد خوبی را از خود در طول مسابقات باشگاهی نشان داد در حال حاضر با کسب فقط یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد آنها به مصاف تیمی می روند که لقب جنگنده ترین تیم لیگ برتر امسال را به خود اختصاص داده است.

** نبرد با انگیزه ترین ها در مشهد

تیم میزان خراسان تیمی که در هفته قبل عنوان شگفتی ساز لیگ برتر را پس از شکست سه بر صفر کاله آمل به خود اختصاص داد فردا در سالن مهران مشهد میزبان تیم والیبال باریج اسانس کاشانی است که پس از مدت ها در بازی روز یکشنبه موفق به چشیدن طعم برد برابر تیم یزد شده است با توجه به آن که تیم های حاضر در مشهد هر ۲ هفته قبل موفق به شکست مدعیان لیگ برتر شده اند از انگیزه بسیار بالایی برای تکرار برد های خود برخوردارند. شاگردان ” حسین معدنی” به دنبال پایان دادن به سریال تکراری باخت می باشند.

** شمالی ها به جنوب رفتند

تیم والیبال کاله آمل که از هفته پنجم مسابقات لیگ بازی هایش با افت محسوسی همراه شده است فردا در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم المهدی این شهر می رود آملی ها سفر طولانی خود از شمال  تا جنوب کشور را فقط برای برد و ماندن در کورس قهرمانی طی کرده اند تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس هم حریف دست و پا بسته ای برای آملی ها در خانه خود نخواهد بود.

** کارخانه و مصاف با خودروسازان

تیم والیبال متین ورامین این هفته در تک بازی خانه والیبال به مصاف تیم پیکان می رود این دیدار را می توان به نوعی تقابل مربی و شاگرد عنوان کرد پیمان اکبری در دوران بازیگریش در تیم پیکان به دفعات با سرمربیگری مصطفی کارخانه به عنوان قهرمانی دست یافت حال وی به عنوان سکاندار خودروسازان به مصاف تیم متین ورامین که هدایت آن بر عهده کارخانه است می رود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.