نبرد داخلی در مس کرمان / زخم زدن به صورت خودی

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – اتفاقات دیروز تمرین مس سبب شد که حالا در کرمان بسیار ها با یک دل مردگی محض منتظر آغاز بازی های لیگ برتر باشند و هیجان آغاز این بازی ها آن هم در آستانه آغاز آن به شدت کم رمق شود.

سعید قرایی: هرچند پس از این اتفاق بعضی منابع خبری از استعفای مجتبی تقوی خبر داده بودند اما ظاهرا وی استعفایی نداده است.قرار است او امروز نیز در تمرینات مس شرکت نکند تا پس از جلسه با مدیر عامل اتفاقات اخیر را بررسی کنند.
اتفاقی که دیروز در تمرینات مس رخ داد ریشه عمیقی دارد در این ۸ سال که از صعود مس به لیگ برتر می گذرد همه مسی ها عادت کرده اند که در موسوم انتقالات، اتحاد را برای خود واژه ای غریب کنند. مسی هایی که همواره در انتقالات،جنگ داخلی را ترجیح می دهند.این اتفاق شامل همه می گردد از باشگاه نشینان گرفته تا هوادارانی که خود را به تیم نزدیک تر می دانند و حتی مربی و بازیکنان.
اتحاد این مجموعه ها پیش از آغاز بازی ها برای کرمانی ها یک آرزو شده است و همین است که مس عادت دارد بازی های خود را در لیگ برتر به بدترین شکل ممکن آغاز کند. آغازی که ضعفش شاید بیشتر از آنکه به خاطر مسائل فنی و پای تخته باشد، از همین چنگ زدن ها بر صورت خود پیش از آغاز بازی ها نشات گرفته باشد.
مسی ها راه را غلط می روند آنجا که گمان می کنند در انتقالات باید همگی در جبهه خود علیه یکدیگر موضع بگیرند. و قطعا این نبرد داخلی منجر به شکست است همانگونه که کرمانی ها هیچگاه پس از این نبرد داخلی به آنچه که لیاقتش را داشتند نرسیده اند. مسی ها در این هشت سال نخواستند که راه درست حرکت کردن در انتقالات را بیاموزند و آنقدر بر این رفتار پافشاری کردند که حجم انبوه حاشیه پیش از آغاز بازی ها برایشان یک عادت پرمرض شده است.
این فصل هم داستان همان است و اتفاقاتی که در تمرین دیروز مس رخ داد ریشه در همین هشت سال عادت به جنگ داخلی آن هم در بدترین زمان ممکن دارد. خشکاندن این عادت بد نیاز به یک ریشه یابی درست دارد. کاری که البته هیچکس حوصله انجام آن را ندارد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.