نبرد نابرابر اوسوریو و لیندزی با رامنی و اوباما +عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

نامزدهای مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا iبه خاطر آنکه از حضور در رسانه های اصلی این کشور محروم می باشند اکثر رای دهندگان آمریکا آنها را نمی شناسند و از نظرات و برنامه های آنها هم مطلع نیستند.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، نامزدهای مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از امکان حضور در رسانه های اصلی این کشور محروم می باشند از شانس بسیار اندکی برای کسب آرا در انتخابات برخوردارند.

رسانه های مستقل معتقدند در حالی که بسیاری از شهروندان آمریکا خواهان وجود گزینه های بیشتری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور می باشند اما فضای سیاسی این کشور iبه گونه ای است که اکثر آن ها هیچ شناختی با نامزدهای مستقل انتخابات ریاست جمهوری این کشور ندارند.

نامزدهای مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا iبه خاطر آنکه از حضور در رسانه های اصلی این کشور محروم می باشند اکثر رای دهندگان آمریکا آنها را نمی شناسند و از نظرات و برنامه های آنها هم مطلع نیستند.

یکی از این اشخاص، یوری اوسوریو معاون نامزد حزب سوسیالیست آزادی است که علی رغم برنامه ها و ایده های خود نتوانسته تبلیغات خاصی را در آمریکا انجام دهد. اوسوریو خواستار حضور در مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی شده بود اما کمیته مناظره ها با آن مخالفت کرد.

وی رسما اعلام نموده است که “برای اینکه فرد بتواند وارد مناظره شود، باید شرکت های بزرگ از وی حمایت کنند. iبه همین سبب تنها نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه می توانند در مناظره ها شرکت کنند این درحالی است که احزاب سوم زیادی نیز در انتخابات حضور دارند”

علاوه بر اوسوریو، یک نامزد دیگر نیز iبه نام “پتا لیندزی” تلاش های بسیاری برای شکستن انحصار دو جناح اصلی آمریکا انجام داده و اسم آنها بر روی برگه های تعرفه ۱۳ ایالت از جمله نیویورک و نیوجرسی دیده می شود.


پتا لیندزی

این دو کاندیدای حزب سوم اعلام نموده اند می دانند شانسی برای پیروزی در انتخابات نوامبر ندارند اما تلاش می کنند پیش از انتخابات آینده ، آگاهی مردم را درباره ضرورت شکستن این انحصار افزایش دهند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.