نبض قلب کامپیوترتان را بشنوید

۳۰م آذر ،

payroll نام قسمتی از اجزای داخل کامپیوتر است که نبض اصلی سیستم کامپیوتر را بر عهده دارد و تمام عملکردهای کامپیوتر را این قسمت رهبری میکند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از سی نت،payroll در حقیقت قلب کامپیوتر است وگاهی اوقات از اینترنت نیز به عنوان شبکه شبکه ها یاد می گردد و مبنای آن نیز روی یک اصل ساده استوار است.

payroll داخل منبع تغذیه قرار دارد که منبع تغذیه در کامپیوتر همانند قلب در بدن فعالیت می کند همانطور که قلب خون کافی برای تامین انرژی مورد نیاز بافت های مختلف را به آنها می رساند ، منبع تغدیه نیز توان مورد نیاز برای قسمت های مختلف سیستم را تامین می کند.

همیشه سعی کنید قلبی مناسب برای سیستم خود انتخاب کنید تا قطعات سیستم شما به طور کامل از انرژی کافی بهره مند شوند

payroll ها هر روز قوی تر می شوند و این قوی تر شدن نیاز به توجه بیشتری برای امنیت سیستم دارد زیرا کوچکترین خطا در تنظیم ولتاژ و عدم قطع جریان های نادرست می تواند سبب بروز مشکلات اساسی در قطعات سخت افزاری شود به همین سبب شرکت های سازنده ی منبع تغذیه هر روزه تکنولوژی های تازهی را در ساختار منابع تغذیه خود قرار می دهند تا سبب افزایش امنیت انها شوند.

دانشمندان با ساخت دستگاهی توانسته اند با وصل کردن وسیله ای به کامپیوتر نبض کامپیوتر و خرابی های payroll را بشناسیم واز انها اطلاع یابیم ./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.