نبود اعتبار برای ساخت ترمینال موقت زیارتی در فرودگاه امام

محمود رسولی نژاد در گفتگو با مهر در خصوص تکمیل پروژه های فاز یک فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: در هفته آخر شهریورماه، پاویون دولت در این فرودگاه افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور افزود: ساختمان ستاد فرودگاه و قوه قضائیه هم همزمان با پاویون به افتتاح می رسد ضمن آنکه چند پروژه هم در فرودگاه های دیگر استان ها به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص ساخت ترمینال زیارتی موقت در فرودگاه امام خمینی (ره)، بیان کرد: متاسفانه به دلیل نبود اعتبار در این بخش هنوز ساخت این ترمینال آغاز نشده است اما سعی داریم با جذب اعتبار مورد نیاز از اول مهرماه ساخت این ترمینال موقت را در دستور کار قرار دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای این بخش نیاز به حضور بخش خصوصی داریم اما هنوز هیچ شرکتی در این باره اعلام آمادگی نکرده است.

وی پیش از این در گفتگو با مهر اعلام کرده بود: به منظور رفاه حال مسافران، ترمینال موقتی خواهیم ساخت که فعلا در مرحله مطالعاتی است اما قصد داریم تا به زودی این ترمینال در فرودگاه مهر آباد ساخته شود.

رسولی نژاد افزود: براساس طرح مطالعاتی با ساخت این ترمینال، سفرهای حج عمره از اول بهمن ماه به این ترمینال منتقل می شود تا از حجم بار ترافیکی در حوالی فرودگاه مهرآباد و شلوغی داخل فرودگاه کاسته شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.