نبی:از مردم عذرخواهی می‌کنم

محمد مهدی نبی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران به خاطر شکست تیم ملی از مردم عذرخواهی کرد.

مهدی محمد نبی درباره حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: فدراسیون فوتبال برای حضور تیم ملی در جام ملت‌ها با تمام سختی‌هایی که وجود داشت اردوهای پرفشاری را تدارک دید تا تیم آماده‌ای روانه مسابقات کند. تا پیش از این به عنوان تیم اول به مرحله دوم صعود کردیم. حتی اکثر کارشناسان و خبرنگاران جهان هم ایران را یک پای فینال می‌دانستند از طرفی حضور ایران در استرالیا زیبایی خاصی به بازی‌ها داده بود و حضور طرفدران زیادی که به ورزشگاه ها آمده بودند درآمدزایی خوبی برای AFC داشت.

او ادامه داد: ما با ۹ امتیاز کامل که از مرحله گروهی گرفتیم با شرایط خوبی به مرحله حذفی صعود کردیم اما قبل از بازی با عراق برایمان جای تعجب بود چرا کمیته داوران، داوری که در دیدار با بحرین علیه ما سوت زده‌بود را برای بازی با عراق انتخاب کرد. کمیته داوران حتی دستیاران ویلیامز را نیز تغییر نداده بود. چیدمان AFC برای ما ناراحت کننده است. میلیون‌ها نفر که این بازی را تماشا می‌کردند از تصمیم‌های داور ناراحت شدند. علاوه بر این AFC با بی‌عدالتی که انجام داد به میلیون‌ها هوادار ایرانی که در ورزشگاه حضور داشتند یا از طریق تلویزیون بازی را تماشا می‌کردند بی‌احترامی کرد. AFC چطور می‌تواند پاسخگوی این عملکرد باشد؟

سرپرست تیم ملی فوتبال ادامه داد: AFC کار اشتباهی کرد و روح داوری را خراب کرد. ما حتما شکایت می‌کنیم و تقاضای محرومیت ویلیامز را خواهیم داشت. کمیته داوران باید پاسخگوی عملکرد نامطلوب داور دیدار ایران و عراق باشد. اگر نیاز باشد برای پیگیری این موضوع با دبیرکل AFC هم ملاقات می‌کنم.

نبی در پایان خاطرنشان کرد: از تماشاگرانی که ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. فدراسیون فوتبال باور دارد اعضای تیم ملی ایران تمام تلاشش را برای موفقیت تیم ملی انجام داده‌اند. من از ملت بزرگ ایران به خاطر نتیجه کسب شده برابر عراق عذرخواهی می‌کنم.

نوشته نبی:از مردم عذرخواهی می‌کنم اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.