نبی: آشتی کنان قلعه نویی و نبی دستوری نبود/ شاید امیرخان نازی آباد را به کارلوس نشان دهد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – مهدی محمد نبی می گوید جلسه کروش و قلعه نویی در اوج دوستی به پایان رسید و قرار شد تیم ملی در راس امور باشد.

مهدی محمد نبی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ از دیدار قلعه نویی و کروش سخن گفت:«به امید خدایکسری سوء تفاهم ها بر طرف شد. دو طرف نکاتی را داشتند که در دیدار چهارشنبه شب شان از آنها سخن گفتند و جمع بندی جلسه این بود که تیم ملی در اولویت است .»

دبیر فدراسیون حسابی به اتفاقات این جلسه خوشبین بود و گفت:«به نظرم همه چیز خوب پیش رفت. دیگر امیدمان این است که مشکلی پیش نیاید.  فضای فوتبال مان این روزها به گونه ای است که همه باید در کنار هم باشیم. همه باید تعامل داشته باشیم. ما فرصتی تا جام جهانی نداریم. این تعامل ها باید بیشتر شود. این دو مربی هم به عنوان دو مربی حرفه ای با هم صحبت کردند. سعی شد اختلاف ها حل شود و رو به آینده ای موفق پیش برویم. اتفاقاتی که می تواند به تیم ملی کمک کند.»

اما آیا نمی شد این دیدار قبل از ایجاد دعواهای رسانه ای برگزار شود؟ نبی در این باره می گوید:«چرا نمی شد. حتما می شد. بعضا آقای کروش و قلعه نویی در دسترس نبودند و تا این جلسه هماهنگ شود ، اتفاقاتی افتاد که خوشایند نبود اما خدا را شکر الان فضای خوبی برقرار شده است. » راستی این دیدار به دستور مقامات بالاتر اتفاق افتاده است؟ دبیر فدراسیون در این باره می گوید:« اصلا هیچ فشار و هیچ حکمی برای این دیار نبوده است و وقتی ما از دو مربی خواستیم با هم رودررو حرف بزنند ، هر دو پذیرفتند و اختلاف های شان خوشبختانه حل شد.»

یکی از بحث های سوال بر انگیز برای مربی تیم ملی این بود که قلعه نویی به او گفته بود بچه نازی آباد است ، نبی در این باره می گوید:« اگر زمان داشته باشیم شاید بد نباشد اقای کروش سری هم به محله خوب و مردم خونگرم نازی آباد بزند. شاید بد نباشد این محله را آقای قلعه نویی به او نشان دهد.»

غیر از دیدار با قلعه نویی ، کروش عصر چهارشنبه رویی خوش به مهدی رحمتی هم نشان داده است. نبی این اتفاق را هم به فال نیک می گیرد و می گوید:« چهارشنبه در وزارت کشور بود که مهدی به سمت کروش آمد و برخورد خیلی خوبی با هم داشتند. ما در فدراسیون فوتبال آماده ایم تا کروش هر بازیکنی را فارغ از اتفاقات گذشته که می خواهد به اردوی تیم ملی دعوت کند. تیم ملی باید با همه دارایی هایش به جام جهانی قدم بگذارد. هر بازیکنی که از سوی سرمربی تیم ملی دعوت شود ، باعث خوشحالی فدراسیون فوتبال است.»

سرمربی تیم ملی دعوایی هم داشت با تولیدکننده لباس های تیم ملی که دبیر فدراسیون دربارهٔ اش می گوید:« دو طرف در این باره نکاتی دارند که باید در یک جلسه رودررو حل شود.»

آخرین بحث اما حمله به کمپ تیم ملی در برزیل بود که نبی خیلی آن را جدی نمی داند و می گوید:« مشکل خاصی نبود. ما این مسئله را رصد کردیم. بحث اصلی این است که امنیت تیم ملی را در برزیل فیفا و دولت کشور میزبان تامین می کنند. سابقه هم نشان داده که همیشه در این مسیر موفق بوده اند.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.